öncelkle diğer sayfalardada belirttik kamera orjinal roma dönene kadar eskisi gibi olmuyucak diye.Esasında gerçektende kamera gayet güzel neresi kusurlu anlatsanız bizde öğrensekKamera çok kötü oldu onun için bi fix paketi felan yok mu
Cm10 alpha 3 ten buna geçiş yaptım bu çok çok daha yavaş. Hatta hiç kasmayan oyunlar bile kasmaya başladı. Nedir sorun acaba ?
Sadik bey Tango goruntulu gorusme uygulamasini yukledim ses aygitina erisilemiyor hatasi aliyorum esimde de galaxy w var onunki orjinal rom onda sorun yok uygulama calisiyor. Sorun muhtemelen romla alakali cozumu varmi acaba?
Çok güzel, çok hızlı ve şarj dostu.
herkes kursun derim...
Emeği geçen herkesten Allah razı olsun...
Ben Kurdum Gayette memnunum görüntülü konuşma ve fm radyo çok gerekli olmadığı için denemedim bile benim bir tek rehber hoşuma gitmedi o kadar kusurda kadı kızında da bulunur. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. CM 10 Beta sürüme gecene kadar CM 9 devam fazla adrenaline gerek yok.![]()
Görüntülü konuşma icinde birsuru program var hemde wifi den kullanabiliyorum ne yapiyim 3gden goruntulu gorusmeyi 
aynen dersin galaxy w nereye senin kasman lazımArkadaşlar şebeke sorunu hsdpa düzeltmesinden kaynaklı bir sorun.Telefon sürekli hsdpa kullanmaya çalışıyor ve hsdpa erişimi mümkün olmadığı zamanlarda geçişte ufak gecikmeler olabiliyor.Yeni sürüm ile düzelecektir.Buda 2.6 kernelinin ics ve jb üzerindeki uyumsuzluklarından kaynaklı diye tahmin ediyorum.Yakın zamanda düzeltilir.
- - - Eklendi - - -
Sistemi ve mümkünse sdcard ve hafıza kartınızı formatlayın ve tekrar yükleyin.Cm10 un akıcılığı sonrasında cm9daki bu yavaşlık hissi normaldir ama kasma yapmaz diye tahmin ediyorum.
- - - Eklendi - - -
Görüntülü görüşme için google talk yada skype sorun yapmıyor.Rom hazırlanırken bircok driver bastan yazıldığı icin 3.parti yazılımlarla her zaman bir uyumsuzluk olacaktır.Değismlerde belirtilmesede her surumde 3.parti uygulama sorunlari icin ve stabilite icin driverlar
uzerinde calisiliyor.Eminim stabil surume gecilince sorun kalmayacaktir.
- - - Eklendi - - -
Cok guzel cok hizli ama sarj dostu biraz yanlis olmus .d Belki ayni duzeyde kullanimlar icin stock romdan iyi olabilir ama cm9lu galaxy w yu eline aldinmi sarji bitene kadar kullanmak gelir icinden oyunlara doyamazsin .Bu yuzdende pek sarj dayanmaz
- - - Eklendi - - -
Fm radyo sorun degil konuda radyoyu kullanabilmek icin uygulama var zatenGörüntülü konuşma icinde birsuru program var hemde wifi den kullanabiliyorum ne yapiyim 3gden goruntulu gorusmeyi
![]()

rom gerçekten müthiş telefonun performansını sonuna kadar kullanıyo 
Sadik hocam yalnizca 2g ayarliyken de sebeke gidebiliyo. Bu da normal bi durum dimi dogru anladim yani
o bendede oluyo sistemi güzel temizlemediğin için bunları yap kesin düzelir romu hafıza kartına at externalsdkarttan yükle bilmiyosan da romu sd karta at wipe data cache advanced dalvik cache battery stats format system format cache yap romu yükle rom yüklenince usb belleği tamamen temizle biçimlendirBen hiçbirini kullanmadığım için bilmiyorum ne yazıkki.Görüntülü görüşme lazım olmadı simdiye kadar.Eğer haftasonu boş olursam bişeyler bulmaya çalışırım ama kesin bir sonuç beklemeyin.sadık bey kusura bakmayın ama ben google talk tan görüntülü görüşme işini beceremedim. araştırdım ama açıklayıcı bir anlatım da bulamadım. bu konuda bana yardımcı olabilirmisin? sadece mesaj gönderebiliyorum arama yada görüntülü konuşma yok. bu arada romun içinde yüklü gelen google talk uygulamasından bahsediyorsun değil mi?
o bendede oluyo sistemi güzel temizlemediğin için bunları yap kesin düzelir romu hafıza kartına at externalsdkarttan yükle bilmiyosan da romu sd karta at wipe data cache advanced dalvik cache battery stats format system format cache yap romu yükle rom yüklenince usb belleği tamamen temizle biçimlendir
Sadik hocam yalnizca 2g ayarliyken de sebeke gidebiliyo. Bu da normal bi durum dimi dogru anladim yani
Ama reel bir cihaz üzerinde donanıma dayalı programlama(en azından cep telefonu seviysesinde) hiç yapmadığım için sorun çok daha farklıda olabilir.Benimki sadece mantıklı bir tahmin.o bendede oluyo sistemi güzel temizlemediğin için bunları yap kesin düzelir romu hafıza kartına at externalsdkarttan yükle bilmiyosan da romu sd karta at wipe data cache advanced dalvik cache battery stats format system format cache yap romu yükle rom yüklenince usb belleği tamamen temizle biçimlendir
Sonra görüldüğü gibi uzun uzun bir analiz.Sanırım basit düşünmek gerek biraz 
ama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım 
Arkadaşlar Android programlamadan anlayanınız varsa yardım istiyorum. xda'da bir kaç rehber buldum Rom Port'lamak için baya bi ilerleme kaydettim önceden hiç yüklenmiyordu artık bootloop'a kadar geliştirdimama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım
![]()
Arkadaşlar Android programlamadan anlayanınız varsa yardım istiyorum. xda'da bir kaç rehber buldum Rom Port'lamak için baya bi ilerleme kaydettim önceden hiç yüklenmiyordu artık bootloop'a kadar geliştirdimama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım
![]()
şimdiden çok saolun çok iyi iş çıkarmışsınız şahsen
