Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

masacre4588

Üye
Askerlik yapacagim yeri ogrenemiyom kitlediler wonderdan denim dedim o da acamadi :)
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Class10 mu?? Class10bin olsa ne fayda ben class2 ile sorun yaşamadım şimdiye kadar class2 modern combat3 nova3 gibi oyunları kasmadan açıyorsa en fazla class4le bile baya bir akıcı olurdu heralde oyunlar :) Hafıza kartı class i sadece ilk açılışta dosyaların ram üzerine önbelleklenmesinde hız artışı sağlar.Onun haricinde pek etkisi olmaz.Bu yüzden class6 yada 4 oldukça yeterli olur.Tabi sanal ram olarak kullanırsanız başka.

- - - Eklendi - - -

Tabi birazda işin maddi boyutunu düşünüyorum ve class10 biraz daha pahalı geliyor :)
 

bensukru

Üye
kardesler allah razı olsn yukledım felaket hızlı bı sıstem gordum. videoyu izleyin tamamdır... Ayrıca sunu diyim rehberim gitmiş google hesabımdan da senk etmedı anlamadım gıttı :((
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Google hesabınıza bilgisayardan girin orada gmail kısmından rehber kısmına ulaşabilirsiniz.Daha sonra dışa aktar seçeneği ile kartvizitleri pc ye kaydedip hafıza kartına atabilir ve rehberde depolama biriminden içe aktar seçerek rehberinize kavuşabilirsiniz.Yada daha kısa bir yöntem olarak senkronizasyon ayarlarına girip şimdi senkronize et diyerek rehberi senkronize etmesini sağlayabilirsiniz.
 
f_conq

f_conq

Üye
Bu modda AVEA kullanıpta MMS gönderebilen var mı? AVEA'nın sitesi dahil nerde ayar görsem hepsini denedim ama sonuç olumsuz, nedense MMS gönderemiyorum. Ayarları doğru olan bir arkadaş, APN nin ekran görüntüsünü yüklerse sevinirim...
 

bensukru

Üye
Hocam superboldu telefon yaaa yeminle firtina firtina :)) gingerbread midir nedir amma kasinti bi sistemmis yaw nasil kendine gelsi telefon. HOCAM Bİ SORUNUM VAR BULAMADİM Bİ YARDİMCİ OLRSAN COK MAKBULE GECER. MOBİL AGLARDAN SEBEKE MODUNU BULAMİYORUM. YANİ SENEKE MODUNU.SADECE 3G YE ALMAK İSTİYORUM YAPAMADİM Bİ EL AT HELE. HERKEZE İYİ FORUMLAR
 

calbudak

Üye
konuyu bugün okudum ve en kısa zamanda yükleyeceğim inşallah.
bir sorum olacak:
şu anda telefonumda swype klavyeyi çok kullanıyorum. yeni romla beraber bu özellik etkilenecek mi
 
erdi_s

erdi_s

Üye
konuyu bugün okudum ve en kısa zamanda yükleyeceğim inşallah.
bir sorum olacak:
şu anda telefonumda swype klavyeyi çok kullanıyorum. yeni romla beraber bu özellik etkilenecek mi

Romu yukledikten sonra klavyeyi tekrar yuklersin kullanmaya devam edersin. Romun icinde swype yok kardesim
 

bensukru

Üye
Yaw kafayi yedim yaaa deli olacam bu rromda sebeke modu mu yok ben mi bulamiyrm fittircam........ bi yardim edin hele.arkadaslar sebeke modu varmi yokmu bunda yoksa ne yapmamiz gerek!!!????
 

kuloğlu897

Üye
Yaw kafayi yedim yaaa deli olacam bu rromda sebeke modu mu yok ben mi bulamiyrm fittircam........ bi yardim edin hele.arkadaslar sebeke modu varmi yokmu bunda yoksa ne yapmamiz gerek!!!????

Ayarlara gir veri kullaniminin altinda diger secenegi var tikla mobil aglara tikla sebeke modu orda
 

burakkeklik2010

Üye
Rom iyi ama tek sorunu oyunlarda hep durduruldu hatasi aliyorum hic bi oyunu dgru dzgn acmiyor.
 

bensukru

Üye
Google hesabınıza bilgisayardan girin orada gmail kısmından rehber kısmına ulaşabilirsiniz.Daha sonra dışa aktar seçeneği ile kartvizitleri pc ye kaydedip hafıza kartına atabilir ve rehberde depolama biriminden içe aktar seçerek rehberinize kavuşabilirsiniz.Yada daha kısa bir yöntem olarak senkronizasyon ayarlarına girip şimdi senkronize et diyerek rehberi senkronize etmesini sağlayabilirsiniz.


Tesekkurler sadik bey rehberi kuttardim
ok saol. Ama bana asil olan 3g moduna alma lazim
Ayarlarda yok sebeke modu diye bisey...
Halletmem lazim yoksa gingerbread e donerim
Mecburen :(
 

kuloğlu897

Üye
Tesekkurler sadik bey rehberi kuttardim
ok saol. Ama bana asil olan 3g moduna alma lazim
Ayarlarda yok sebeke modu diye bisey...
Halletmem lazim yoksa gingerbread e donerim
Mecburen :(
Kardes ozaman ayarlara gir temanin altinda sisteme tikla ordan bildirim ekranina tikla ordan gosterilecek dugmelere tikla enalta in sebeke ve parlaklik modlari var

- - - Eklendi - - -

Ordan ayarla
 

bensukru

Üye
Kuloglu kardes allah bin kere razi olsun ne muradin varsa versin sabahtan beri kafayi yememe az kalmisti :))) cok saol yaw oh beee :)) hani benim gibi sikinti ceken arkadaslar olrsa sistem ayarlarina girip bildirim dugmelerini ayarla yapsin en altta sebeke modu varmis 2g+3g sadece 3g vs secenekler varmis. Kuloglu arkadasimiz saolsn sayesinde buldum tekrar tesekkurler ;)
 

loley00

Üye
arkadaşalar teli win xp pcye bağladıkdan sonra depolama şeçeneğini açıyorum ama pc görmüyo teli yeni donanım sürücüsünü yükleme sihirbazını çalıştırıyorum bulmuyo ve teli görmüyo pc
 

kuloğlu897

Üye
Bişey değil şükrü kardeş
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
cm10 alpa3'ü geldi sizce cm9 yeni rom ne zaman gelir tahmini bi süre var mı ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yeni kerneldeki kamera sorunu düzeltilince..
 


Üst Alt