Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
beyler sizce bu sürüm 4.2.1 olarak gelirmi zaten ota ile geldiğinde toplasan 10 mb bile olmuyan bişey arconun yazması kolay hemde telefonunda görmüştüm 4.2 yüklüydü bugün aklımdan değişik şeyler geçiyor :D sadık hocam mesajı okuduysanız :D

- - - Eklendi - - -

Kardes o.kadar salk degiliz tusa basinca titremiyo klavye acilinca uzun uzun titriyo bi kc kere ve tel acayip kasiyo
:D öyle desene bende o titreme yok neden olduğunu çözemedim zaten çok uygulama varsa ondan kasıyo olabilir ama telefonda bişey yoksa romu tekrar yükle wipe işlemlerinin hepsini uygula
 


kilicaslan17

Üye
Oyunlarda kasmalar basladigi icin (cm9beta4) islemciyi interactive ye aldim en dusuk islemci hızını da 768 mhz yaptim bunlar gercekten sarj omrunu ve performansi etkiler mi ? Birde cm10 a gecsem performans, ozellikle oyun performansi ne denli degisir?

Şarjı olumsuz etkiler daha önemliside işlemcinin ömrünü kısaltır.Hangi oyunda kasma yaşıyorsunuz? Ben şuan 245-806 mhz kullanıyorum ve most wanted-real racing 2 de hiç kasma yok.
 

loley00

Üye
:) tmm saol :) yeni guncellememi geldi ota ile ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Beyler bazen ustten bildirim ekranini indirince bildirim ekranindaki dugmeler gelmiyo bi kac defa deneyince geliyo. Her zaman olmuyo ama biraz canimi skti. Ayni durumu yasayan oldu mu hic acaba?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Beyler bazen ustten bildirim ekranini indirince bildirim ekranindaki dugmeler gelmiyo bi kac defa deneyince geliyo. Her zaman olmuyo ama biraz canimi skti. Ayni durumu yasayan oldu mu hic acaba?
bu hata alpha aşamasındaki romlarda görülür ama kernelde yeterli olmadığı için böyle sorunlar olabiliyo kararlı sürümde böyle sorunlar kalmaz sonuçta şu anki halide beta

- - - Eklendi - - -

bende yaşadım
 
erdi_s

erdi_s

Üye
bu hata alpha aşamasındaki romlarda görülür ama kernelde yeterli olmadığı için böyle sorunlar olabiliyo kararlı sürümde böyle sorunlar kalmaz sonuçta şu anki halide beta

- - - Eklendi - - -

bende yaşadım

Eyvallah kardesim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bildirim ekranı sorunu uzun zamandır yoktu.Bu sorun neredeyse romun ilk yayınlandığı günden beri vardı.Ben çözüldüğünü sanıyordum ama demekki hala çözülememiş.Umarım yeni kernel ile ıcs ve jb nin tam uyumluluğu sağlanınca bu sıkıntıda ortadan kalkar.
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
Birsey soracam ben telefonu eski haline donduruyorum odinle yukluyorum fakat telefon acilmiyor samsung yazisinda kaliyor ne yapmaliyim
 
  • Beğen
Tepkiler: 4seboist

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu soruyu cevaplamaktan sıkıldım gerçekten sadece son bir iki sayfaya bakın çözümü bulursunuz.
 
knight97

knight97

Üye
Şarjı olumsuz etkiler daha önemliside işlemcinin ömrünü kısaltır.Hangi oyunda kasma yaşıyorsunuz? Ben şuan 245-806 mhz kullanıyorum ve most wanted-real racing 2 de hiç kasma yok.

Su an ondemanda geri aldim islemciyi en dusuk islemci.hizimida 368 yaptim ama hala templeda falan ara ara cok kasiyor. Acaba cm10a gecsem kasmalar gider mi yada yeni kerneli mi beklemeliyim?
 

4seboist

Üye
Birsey soracam ben telefonu eski haline donduruyorum odinle yukluyorum fakat telefon acilmiyor samsung yazisinda kaliyor ne yapmaliyim
aynı sorun bendede var şuan recovery mod açamıyorum download modu açıyorum ama recovery mod açılmıyor çok kötü sinirlerim bozuldu şuan.
 

loley00

Üye
Beyler bu romda gta 3 deneyen varmı bende açıldıkdan 2 dk sonra donuyo kalıyo tel
 

kilicaslan17

Üye
Su an ondemanda geri aldim islemciyi en dusuk islemci.hizimida 368 yaptim ama hala templeda falan ara ara cok kasiyor. Acaba cm10a gecsem kasmalar gider mi yada yeni kerneli mi beklemeliyim?
Bence cm9 romu yeniden kur.Cm10 da vsync dolayısıyla bazı sorunlar var.alpha 3 ü bekle derim.Cm9 da temple run kasması imkansız gibi bir şey.Ben min245 max768mhz interactive ile most wanted oynuyorum.Sıfır kasma.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen cm10 şuan için ne kadar iyi sonuçlar versede daha stabil değil ve vsync çalışmıyor yani cm10 daha kullanıma hazır değil bir süre bekleyeceğiz cm10 için.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yeni kerneli bekleyemeyenler için arconun githubı üzerinden compile edilmiş 3.0.52 kerneli:
DİKKAT
-Kernel sadece cm9 içindir cm10 da çalışmayabilir.
-Kamera çalışmıyor.

 
knight97

knight97

Üye
Aynen cm10 şuan için ne kadar iyi sonuçlar versede daha stabil değil ve vsync çalışmıyor yani cm10 daha kullanıma hazır değil bir süre bekleyeceğiz cm10 için.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yeni kerneli bekleyemeyenler için arconun githubı üzerinden compile edilmiş 3.0.52 kerneli:
DİKKAT
-Kernel sadece cm9 içindir cm10 da çalışmayabilir.
-Kamera çalışmıyor.

Sadık hocam bu sureklı bahsedılen kernelin ön sürümü sanırım. Ön sürümün tek farkı kameranın calısmaması mı? yani daha iyi performans saglar mı? Ayrıca CM10 da verilen performans modu(build.prob) CM9 da calısır mı ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Evet yeni kernelin bir ön sürümü.Arconun github üzerinde paylaştığı kaynak üzerinden compile edildi.Yani arconun hazırlamakta olduğu kernelin tam bitmemeiş hali.Ve sadece kamera çalışmıyor.
cm10daki mod cm9da çalışmaz performans modu yazdım ama aslında build.prob dosyası bir mod değil.Sistemin işleyişini etkileyen bir dosya ve cm10 ile cm9 un bluild.prob dosyaları birbirine uymaz.Ayrıca zaten cm9 üzerinde buna gerek yok çünkü zaten cm9 için şuanda build.prob kaynaklı bir sıkıntı yok.

- - - Eklendi - - -

Ayrıca verdiğim kernel şuan daha bir önsürüm olmasına rağmen stabildir.Tek eksiği kameranın çalışmaması.Ve xda forumunda yazılanlara göre oldukça hızlı.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Evet yeni kernelin bir ön sürümü.Arconun github üzerinde paylaştığı kaynak üzerinden compile edildi.Yani arconun hazırlamakta olduğu kernelin tam bitmemeiş hali.Ve sadece kamera çalışmıyor.
cm10daki mod cm9da çalışmaz performans modu yazdım ama aslında build.prob dosyası bir mod değil.Sistemin işleyişini etkileyen bir dosya ve cm10 ile cm9 un bluild.prob dosyaları birbirine uymaz.Ayrıca zaten cm9 üzerinde buna gerek yok çünkü zaten cm9 için şuanda build.prob kaynaklı bir sıkıntı yok.

- - - Eklendi - - -

Ayrıca verdiğim kernel şuan daha bir önsürüm olmasına rağmen stabildir.Tek eksiği kameranın çalışmaması.Ve xda forumunda yazılanlara göre oldukça hızlı.
sadık hocam sizi kırarmıyım bi dk deniyorum romu :)

- - - Eklendi - - -

ve bunun daha linarosu yok :ehe

- - - Eklendi - - -

neyse kerneli deneyim görüşümü yazarım bizde juriye döndük
 

MuRaT_KS

Üye
dosyaları indirdim fakat acele ettiğim için sd karta atmadan işlemlere başladım tüm işlemleri yaptım sd karttan dosya çalıştırmaya gelince aklıma geldi şimdi telefonum açılmıyor ne yapabilirim?
 

Jok3rxl

Üye
Hafıza kartını çıkar. Dosyaları kart okuyucu kullanarak oraya at. İşlemleri tekrar yap ve Install from external sd seçeneğini kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: MuRaT_KS

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ah bir telefonun servisten gelse bende denemek istiyorum bütün yenilikleri :(

- - - Eklendi - - -

dosyaları indirdim fakat acele ettiğim için sd karta atmadan işlemlere başladım tüm işlemleri yaptım sd karttan dosya çalıştırmaya gelince aklıma geldi şimdi telefonum açılmıyor ne yapabilirim?

cwm içinden mounts and storages/mount usb storage seç usb ile pc ye bağla depolama olarak görür telefonu.
 


Üst Alt