Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

theree

Üye
Bu işlemi yapmadan önce telefon root gereklimidir ? Eger root gerekiyorsa önce root mu yoksa CWM ' mi gerekli.
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
Ya arkadaşlar bu root işini abarttınız root sadece uygulamat ttlar için geçerlidir sen cmwyi yükle odin ile rooto gerek yok ama, teminaleMilatörden yükliceksen telefonu rootlaman gerekir
 

theree

Üye
Kusura bakmayın ilk kez böyle birşey yapıyorumda telefona bir zarar gelmesin diye soruyorum. Kusura bakmayın işte :)

Ayrıca şuan CMW yaptım ama yaparken şöyle birşey oldu odin ile kurarken telefon kapandı ve kendilignden acıldı ama daha CWM yüklenmemişti yani yarısındaydı ama şimdi CMW actım yani telefondan acıldı. Acaba ben şimdi bu ROM'u yüklersem sorun cıkar mı.
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Kusura bakmayın ilk kez böyle birşey yapıyorumda telefona bir zarar gelmesin diye soruyorum. Kusura bakmayın işte :)

Ayrıca şuan CMW yaptım ama yaparken şöyle birşey oldu odin ile kurarken telefon kapandı ve kendilignden acıldı ama daha CWM yüklenmemişti yani yarısındaydı ama şimdi CMW actım yani telefondan acıldı. Acaba ben şimdi bu ROM'u yüklersem sorun cıkar mı.

Telefon clock work modda aciliyosa yuklenmistir. Adimlari sirasiyla izleyerek romu kurabilirsin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Zaten telefonun kapanıp normal modda açılması yüklemenin tamamlandığı anlamına gelir.odinde yükleme çubuğu dolmaz o sadece zaman aşımı dolum çubuğu.
 

theree

Üye
Beyler CCWM ile backup yaptım 4 dk sonra ana menüsüne döndü ama en altta '' Error while making a backup image of /data '' yazıyor ama olmamış ? backup işlemi

- - - Eklendi - - -

Beyler room'u yükledim ama bir sorun oldu . Wifi ve bluetooth calısmıyor ? Neden olabilir.
 
beyazsayfa

beyazsayfa

Üye
Arkadaşlar ben bu rehberi samsung kiesle aldıydım. Şimdi cynanogen i kurdum bu rehberi nasıl atıcam telefona?
 

ali1792

Üye
arkadaşlar çok acil bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim telefonu 3 gün önce beta 3 ten beta 4 e yükselttim ancak 2 gündür şebeke bağlantısı kopup duruyor sizce ne yapmam gerekir acaba beta 3 e geri dönsem sorun hallolur mu ?? eğer öyle yapmam gerekirse nasıl geri dönebilirim ?? şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Beyler CCWM ile backup yaptım 4 dk sonra ana menüsüne döndü ama en altta '' Error while making a backup image of /data '' yazıyor ama olmamış ? backup işlemi

- - - Eklendi - - -

Beyler room'u yükledim ama bir sorun oldu . Wifi ve bluetooth calısmıyor ? Neden olabilir.
içimde kötü bi his var sanki sen cmw yüklememişsin cmw yükedlğini anlamak için hani menü ses açma power tuşuna bastığında açılan yer varya ordaki yazılar mavi ise cmw yüklenmiştir zaten en üsttede yazar neyse ama eğer yüklediysen system format felan yapmamışsındır ondan o yüzden wipe data wipe cache format system hepsini yap

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar çok acil bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim telefonu 3 gün önce beta 3 ten beta 4 e yükselttim ancak 2 gündür şebeke bağlantısı kopup duruyor sizce ne yapmam gerekir acaba beta 3 e geri dönsem sorun hallolur mu ?? eğer öyle yapmam gerekirse nasıl geri dönebilirim ?? şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
:D sakın heyecanlanma bendede olmuştu romu yeniden yükle ama wipe data wipe cache dalvik cache format system yani anasayfadaki kurulum adımlarındaki herşeyi yap düzelir özelliklede (format system) romu yükledikten sonrada sd kartı biçimlendirsentemizlesen iyi olur ben biçimlendirmiştim

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar ben bu rehberi samsung kiesle aldıydım. Şimdi cynanogen i kurdum bu rehberi nasıl atıcam telefona?
menü tuşundan yani geri tuşu değil en soldaki menü yerine dokun sım kartından içeri aktar de
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yedek alma işleminin hata vermesinin sebebi yeterli hafıza olmamasından kaynaklı
 

ali1792

Üye
valla kardeşim dediklerinin hepsini yaparak bu sefer beta 3 yükledim ama yine aynı sorun şebeke mütemadiyen kayboluyo sonra tekrar görünüyo acaba yüklediğim bi programdan dolayı olabilir mi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu sadece 3g modunda kullanıyorsanız 3g heryerde çekmediği için bunu yapabilir.2G/3G yani çift modda kullanın.Eğer zaten bu şekilde ise şebeke ayarı önerebileceğim birşey yok.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
aynı sorun bendede vardı beta4 te vardı ama beta 3 kurdum düzelti şuanlık müş.hiz. ara internet ayarlarını sıfırlasınlar ordan
 

theree

Üye
içimde kötü bi his var sanki sen cmw yüklememişsin cmw yükedlğini anlamak için hani menü ses açma power tuşuna bastığında açılan yer varya ordaki yazılar mavi ise cmw yüklenmiştir zaten en üsttede yazar neyse ama eğer yüklediysen system format felan yapmamışsındır ondan o yüzden wipe data wipe cache format system hepsini yap

- - - Eklendi - - -


:D sakın heyecanlanma bendede olmuştu romu yeniden yükle ama wipe data wipe cache dalvik cache format system yani anasayfadaki kurulum adımlarındaki herşeyi yap düzelir özelliklede (format system) romu yükledikten sonrada sd kartı biçimlendirsentemizlesen iyi olur ben biçimlendirmiştim

- - - Eklendi - - -


menü tuşundan yani geri tuşu değil en soldaki menü yerine dokun sım kartından içeri aktar de


Valla telefon acılırken ses acma + home + power basıyorum yazı gelince power tusundan elimi cekiyorum sonra cwm yeri acılıyor. Zaten o dedigin cace olaylarını yaptım. Ama ben şimdi tekrar yüklemek istersem aynı modu. Aynı yollarlamı yapıcam reset mi atmalıyım nasıl olcak. *

- - - Eklendi - - -

ayrıca telefonum sd kartı takıyorum onu hasarlı olarak görüyor. Format atılmalı diyor. ama başka bir telefonda düzgün calısıyor. Bu room yüklemeyi başaramadım mı ne oldu anlamadım
 

ali1792

Üye
teşekkürler arkadaşlar cevaplar için bahsettiğiniz yolları deniyeceğim artık son çare istemeyerek de olsa stock rom yolu gözüküyor gibi
 

theree

Üye
İşlemleri tekrarladım ama yine olmadı bluetoohtda calısmıyor zaten .
 

theree

Üye
sadık hocamız baksın hiç görmediğim bi sorun sd kartı biçimlendirdinizmi?

Sd kartı derken .CWM yaparken mi yoksa. Ayrıca kuruldukdan sonra mı demek istiyorsunuz.

- - - Eklendi - - -

Sonunda yapabildim. Cm 10 yükledim yine calısmadı ( aslında cm 9 'da da calısıyormuş demekki onu ben yapmamıstım ilk ) sonra wifi simgesinin üstüne basılı tutunca calıstı. Agları öyle gördü ondan sonra aktif oldu .
 

Jok3rxl

Üye
Arkadaşlar şu ağ sorunu dediğiniz şey renginin gri kalması mı acaba? Eğer öyle bişeyse o sadece internet bağlandığında mavi renk oluyor ilk başta bende şebeke yok sanıyordum ama öyle bir olay yok. Eğer bu değilde şebeke kesintisi varsa gerçekten Ayarlar>Diğer>Mobil Ağlardan erişim noktası ve şebekeyi tekrar seçin
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Daha once soruldu mu bilmiyorum ama igo myway stock romda tam ekran olurken bu romda ekran asagiya dogru kayik oluyo biraz. Bi cozum yolu var mi?
 


Üst Alt