Kusura bakmayın ilk kez böyle birşey yapıyorumda telefona bir zarar gelmesin diye soruyorum. Kusura bakmayın işte![]()
Ayrıca şuan CMW yaptım ama yaparken şöyle birşey oldu odin ile kurarken telefon kapandı ve kendilignden acıldı ama daha CWM yüklenmemişti yani yarısındaydı ama şimdi CMW actım yani telefondan acıldı. Acaba ben şimdi bu ROM'u yüklersem sorun cıkar mı.
içimde kötü bi his var sanki sen cmw yüklememişsin cmw yükedlğini anlamak için hani menü ses açma power tuşuna bastığında açılan yer varya ordaki yazılar mavi ise cmw yüklenmiştir zaten en üsttede yazar neyse ama eğer yüklediysen system format felan yapmamışsındır ondan o yüzden wipe data wipe cache format system hepsini yapBeyler CCWM ile backup yaptım 4 dk sonra ana menüsüne döndü ama en altta '' Error while making a backup image of /data '' yazıyor ama olmamış ? backup işlemi
- - - Eklendi - - -
Beyler room'u yükledim ama bir sorun oldu . Wifi ve bluetooth calısmıyor ? Neden olabilir.
arkadaşlar çok acil bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim telefonu 3 gün önce beta 3 ten beta 4 e yükselttim ancak 2 gündür şebeke bağlantısı kopup duruyor sizce ne yapmam gerekir acaba beta 3 e geri dönsem sorun hallolur mu ?? eğer öyle yapmam gerekirse nasıl geri dönebilirim ?? şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
sakın heyecanlanma bendede olmuştu romu yeniden yükle ama wipe data wipe cache dalvik cache format system yani anasayfadaki kurulum adımlarındaki herşeyi yap düzelir özelliklede (format system) romu yükledikten sonrada sd kartı biçimlendirsentemizlesen iyi olur ben biçimlendirmiştimmenü tuşundan yani geri tuşu değil en soldaki menü yerine dokun sım kartından içeri aktar deArkadaşlar ben bu rehberi samsung kiesle aldıydım. Şimdi cynanogen i kurdum bu rehberi nasıl atıcam telefona?
içimde kötü bi his var sanki sen cmw yüklememişsin cmw yükedlğini anlamak için hani menü ses açma power tuşuna bastığında açılan yer varya ordaki yazılar mavi ise cmw yüklenmiştir zaten en üsttede yazar neyse ama eğer yüklediysen system format felan yapmamışsındır ondan o yüzden wipe data wipe cache format system hepsini yap
- - - Eklendi - - -
sakın heyecanlanma bendede olmuştu romu yeniden yükle ama wipe data wipe cache dalvik cache format system yani anasayfadaki kurulum adımlarındaki herşeyi yap düzelir özelliklede (format system) romu yükledikten sonrada sd kartı biçimlendirsentemizlesen iyi olur ben biçimlendirmiştim
- - - Eklendi - - -
menü tuşundan yani geri tuşu değil en soldaki menü yerine dokun sım kartından içeri aktar de
sadık hocamız baksın hiç görmediğim bi sorun sd kartı biçimlendirdinizmi?İşlemleri tekrarladım ama yine olmadı bluetoohtda calısmıyor zaten .
sadık hocamız baksın hiç görmediğim bi sorun sd kartı biçimlendirdinizmi?
