Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

midilli

Üye
orjinal roma geri dönemiyorum lütfen detaylı bir şekilde anlatırmısınız verdiğiniz orjinal modu yükledim telefonun samsung logosu geliyor sonra kapanıp yeniden açılıyor
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
orjinal roma geri dönemiyorum lütfen detaylı bir şekilde anlatırmısınız verdiğiniz orjinal modu yükledim telefonun samsung logosu geliyor sonra kapanıp yeniden açılıyor
wipe data wipe cache wipe dalvik cache format system felan yapsaydın hatta orjinal recoverydede yapılması lazım girebiliyosan ordan yap bu işlemleri sonra odinle tekrar flaşla
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar xda da gezerkrn remics v1.7 buldum.hizi cok iyi diyorlarmis konuyu actim galaxy s3 gorunumlu kpnu onay bekliyor

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/samsung-android-rom/samsung-galaxy-w-android-4-0-remics-v1-7-galaxy-s3-gorunumu-727898.html#post5530120
 
MaxiFan

MaxiFan

Üye
Görüntülü Görüşme (Video Araması) Hala Yok Eklenirse Kusursuz Olur:ah
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hala görüntülü görüşme diyorsunuz defalarca kez konuşuldu bu konu görüntülü görüşme hiçbir zaman olmayacak google kaynağında görüntülü görüşme yer almıyor.Görüntülü görüşmeyi android için 0dan kodlayacak kadar iyi bir yazılım uzmanı çıkıp bunu yapmadığı sürece imkansız.
 
spazmol

spazmol

Üye
Görüntülü Görüşme (Video Araması) Hala Yok Eklenirse Kusursuz Olur:ah

Dostum romlarda görüntülü görüşme yok olmayacakta nedenini sorarsan güzel bi açıklaması vardı ama hatırlamıyorum :D
 

Jok3rxl

Üye
TouchWiz 5.0 için linkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.
 

ali1792

Üye
sadık hocam senin ve acro'nun sayesinde telefon adeta nexus miniye döndü çok teşekkür ederim sana ilk rom yükleme deneyimimden inanılmaz memnun kaldım :D

benim sana bi sorum vardı zaman ayırıp cevaplarsan çok sevinirim acaba performans ayarlarından en iyi grafik performansını almak için ne yapmam gerekir özellikle bellek yönetiminden ne yapmam gerekir yüzey titrekliğinden işareti kaldırdım 16 bit şeffaflığı da işaretledim ama telefonu bozmak istemediğim için bellek yönetimine dokunmadım acaba bellek yönetimi ayarlarını telefona zarar vermicek şekilde nasıl düzenlemeliyim şimdiden çok teşekkür ederim :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sadık hocam senin ve acro'nun sayesinde telefon adeta nexus miniye döndü çok teşekkür ederim sana ilk rom yükleme deneyimimden inanılmaz memnun kaldım :D

benim sana bi sorum vardı zaman ayırıp cevaplarsan çok sevinirim acaba performans ayarlarından en iyi grafik performansını almak için ne yapmam gerekir özellikle bellek yönetiminden ne yapmam gerekir yüzey titrekliğinden işareti kaldırdım 16 bit şeffaflığı da işaretledim ama telefonu bozmak istemediğim için bellek yönetimine dokunmadım acaba bellek yönetimi ayarlarını telefona zarar vermicek şekilde nasıl düzenlemeliyim şimdiden çok teşekkür ederim :D
bu benim ayarlarım zram %18 aktif neseleri temizleyi işaretle bu kadarı yeterli işlemci yöneticisi olarakta ondemand kullan
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
zram %18 yerine %28 feln yapsak sizce nasıl olur denediniz mi *
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Beyler şu uygulamalar sayfasındaki siyah arkaplanı değiştirmenin bir yolu yokmudur ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
TouchWiz 5.0 için linkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.

Eyvallah kardesim indiriyorum ;)
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
TouchWiz 5.0 için linkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.

Bunu nasıl kuruyoruz ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
sadık hocam senin ve acro'nun sayesinde telefon adeta nexus miniye döndü çok teşekkür ederim sana ilk rom yükleme deneyimimden inanılmaz memnun kaldım :D

benim sana bi sorum vardı zaman ayırıp cevaplarsan çok sevinirim acaba performans ayarlarından en iyi grafik performansını almak için ne yapmam gerekir özellikle bellek yönetiminden ne yapmam gerekir yüzey titrekliğinden işareti kaldırdım 16 bit şeffaflığı da işaretledim ama telefonu bozmak istemediğim için bellek yönetimine dokunmadım acaba bellek yönetimi ayarlarını telefona zarar vermicek şekilde nasıl düzenlemeliyim şimdiden çok teşekkür ederim :D
bellek yönetiminden nesneleri temizleyi seçim yeter.
 

Jok3rxl

Üye
TouchWiz 5.0 için linkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.

Bunu nasıl kuruyoruz ?

Yorumda açıkladım. Konudaki apk dosyasını indirin ve kurun. Sonra Sistem Ayarlarından Temalara girin. Ordan TouchWiz 5.0 ı seçip Apply Theme diyin. Ya da temayı uygula yazar. Ardından telefonu yeniden başlatın
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Beyler şu uygulamalar sayfasındaki siyah arkaplanı değiştirmenin bir yolu yokmudur ?

apex launcher yükleyin ve uygulamalar arkaplanını şeffaf yapın.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yardımlar için teşekkürler.Gerçekten edge hızı ile zor oluyor mobil sitede bile dolaşıp yorum yazmak .d
 


Üst Alt