tekrardan cm9 a geçmek istemiyorum el mahkumu 10un alphalarini bekleyeceğim![]()

Dakika almiyor ki telefona atmak o gelene kadar kullan iste beta 4ü![]()
hem alpha 3 çıkacak, zaten az kaldı 
Rom atmak kolayda Uygulamari yüklemek uğraştıriyorhem alpha 3 çıkacak, zaten az kaldı
![]()
ben yeni rom yukleyince uygulamalar kendisi otomatik olarak yukleniyor wifi aciyorum 10dkye ne var ne yok yukleniyor 
Ben clockwork le backup aldim sdkartimda duruyo.Telefonu servise gönderilebilir hale bunu restore ederek getiremeyecekmiyim yani illaki odinlemi yapmam gerekir?
"Kendi tahminim"e göre Cm9 olağan kernel ile Final yapar.
Kernel 3'ü alpha 3'te görmeyiz veya 4'te... Beta 1'de Kernel 3 eklenir.
Dediğim gibi kendi fikrim bu yönde.. Alpha 4 Beta 2 versiyon olur. İşler yolunda gitmesse, en fazla Final öncesi bi RC sürümü görürüz.
Romu yükleyen varsa sonuçları yazabilir mi ?
Nightly sürümler genelde Alpha öncesi gelir.
Takvim konusunda bi yanlışlığın var yada ben yanlış biliyorum.
RC olur. Beta sonrası, Final öncesi...
Neyse umarım senin dediğin çıkar da, bi an önce kavuşuruz.

) 8-9 saat kadar gidiyor şarjım cm10 ile.cm9 yaklaşık 20 saat fln gidiyor aynı kullanıma.tam beta 3 kurdum beta 4 cikmis. yuklemek icin ayni adimlari mi uygulamalim .
