Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

spazmol

spazmol

Üye
tekrardan cm9 a geçmek istemiyorum el mahkumu 10un alphalarini bekleyeceğim :D
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
cm10 alpha2 varken cm9 beta4 de ne oluyormuş ki :D Cm10 alpha falan ama betalığı bile kalmamış onun stabil olmuş :D
 

WoodPecker

Üye
Rom atmak kolayda Uygulamari yüklemek uğraştıriyor :D hem alpha 3 çıkacak, zaten az kaldı :D

Kesin bir tarih var mi :) ben yeni rom yukleyince uygulamalar kendisi otomatik olarak yukleniyor wifi aciyorum 10dkye ne var ne yok yukleniyor :)
 
spazmol

spazmol

Üye
kesin bi tarihi yok ama 1 2 hafta sürer en fazla benim de tam bilgim yok sadık arkadaşın yorumlarından yola çıkarak yorum yapıyorum :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bende arconun yorumları ve githubından yola çıkarak yorum yapıyorum.Birtek yeni kernel konusunu tutturamıyorum bir türlü çıkmıyor :D Ama bu sefer ümitliyim cm10 alpha3 yeni kernelle gelicek.Bencede 1-2haftaya hazır olur diye ümit ediyorum.
 
spazmol

spazmol

Üye
Kaynaklarımız sağlam :P :D

inşallah çıkar bekliyoruz :D
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Romu yükleyen varsa sonuçları yazabilir mi ?
 

master96

Üye
Ben clockwork le backup aldim sdkartimda duruyo.Telefonu servise gönderilebilir hale bunu restore ederek getiremeyecekmiyim yani illaki odinlemi yapmam gerekir?
 

unmark

Üye
"Kendi tahminim"e göre Cm9 olağan kernel ile Final yapar.
Kernel 3'ü CM10 Alpha 3'te görmeyiz veya 4'te... CM10 Beta 1'de Kernel 3 eklenir.
Dediğim gibi kendi fikrim bu yönde.. Alpha 4, Beta 2 versiyon olur. İşler yolunda gitmezse, en fazla Final öncesi bi RC sürümü görürüz.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ben clockwork le backup aldim sdkartimda duruyo.Telefonu servise gönderilebilir hale bunu restore ederek getiremeyecekmiyim yani illaki odinlemi yapmam gerekir?

Evet.Aldığınız yedek sadece eski romunuza geri dönmenizi sağlar.Eski romunuza geri dönseniz bile cwm recovery yüklü olduğu için garanti dışı olur.

- - - Eklendi - - -

"Kendi tahminim"e göre Cm9 olağan kernel ile Final yapar.
Kernel 3'ü alpha 3'te görmeyiz veya 4'te... Beta 1'de Kernel 3 eklenir.
Dediğim gibi kendi fikrim bu yönde.. Alpha 4 Beta 2 versiyon olur. İşler yolunda gitmesse, en fazla Final öncesi bi RC sürümü görürüz.

Ama gerçek olan şu: cm9 yeni kernel sonrası nightly sürüme geçicek.Yani cm9 yeni kernel ile finale ulaşıcak..Cm9 un finalini yeni kernel sağlayacak(Bu geliştirici olan arconun açıklaması).Cm10 ise yeni kernelle beta1 olabilir evet.Ama bir sonraki cm10 sürümünde yeni kernel gelmesi ihtimali yüksek.

- - - Eklendi - - -

Romu yükleyen varsa sonuçları yazabilir mi ?

Anlayamadım şimdi siz beta4ümü kastettiniz yoksa cm9 romunu mu?Eğer cm9 romunu kastettiyseniz önünüzde 90dan fazla sayfa var ve rom hakkında 1000 e yakın yorum.Eğer beta4 ü kastettiyseniz(benim düşüncem bu yönde) beta3 ten yada daha önceki sürümlerden pek bir farkı yok.Beta1 den beri öyle hatırı sayılır büyük bir değişiklik yapılmadı.
 

unmark

Üye
Nightly sürümler genelde Alpha öncesi gelir.
Takvim konusunda bi yanlışlığın var yada ben yanlış biliyorum.
RC olur. Beta sonrası, Final öncesi...
Neyse umarım senin dediğin çıkar da, bi an önce kavuşuruz.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Nightly sürümler genelde Alpha öncesi gelir.
Takvim konusunda bi yanlışlığın var yada ben yanlış biliyorum.
RC olur. Beta sonrası, Final öncesi...
Neyse umarım senin dediğin çıkar da, bi an önce kavuşuruz.

Nightly yada rc yani beta sonrası sürüme geçicek işte :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Sadık hocam tabi dediğiniz gibi bende cm 10 kullanmak isterim ama bu kernel varken geçmem su gibi şarj yer
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Benim için ortalama bir kullanımda(ortalamadan kastım birçok kişiye göre biraz yoğun bir kullanım :D) 8-9 saat kadar gidiyor şarjım cm10 ile.cm9 yaklaşık 20 saat fln gidiyor aynı kullanıma.

- - - Eklendi - - -

Bu arada telefonumu servise verdiğim için pazartesiden itibaren yaklaşık 1hafta kadar internete giremeyebilirim.Sorularınız cevapsız kalırsa şimdiden özür dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bruce Wayne
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
beta 4 u kuran varmıdır?
 
-Emre

-Emre

Üye
tam beta 3 kurdum beta 4 cikmis. yuklemek icin ayni adimlari mi uygulamalim .
 
knight97

knight97

Üye
Hocam ben beta3 kullanıyorum 1 haftadır. Beta4 e nasıl gecerim yardımcı olursanız sevinirim :) ayrica bi sey daha var sd kartta olan uygulamalar ve oyunlar silinir mi?
 


Üst Alt