mcqueen17
Üye
Sadık Hocam Tekrar Merhabalar 
Romu Kurmayı Başardım Enfes Emeğine sağlık yalnız birkaç soru sormak istiyorum ;
- Youtube'da ve İnternette video izlediğimde tam ekran olmuyor..
- Görev yöneticisi ( biliyorum önceki sayfalarda konuşulmuş ama program ismini bulamadım ) sorununu halledemedim marketten görev yöneticisi diye bi program indirdim vasat çıktı..
- oyunlarda kasma ve donmalar oluyor bunları giderme şansım var mı ? Backstap Asphalt 6 pes 2012 gibi oyunlarda donmalar yaşıyorum verdiğin zipleri yükledim ama yükleme başarılı oldu mu bilmiyorum.
Son olarak birşey daha soracağım biliyorum çok oldum ama ;
- Bant sürümüm xxlb4 bu bant sürümüne uygun Root atabilmem İçin update.zip dosyası var mı elinde.
Çok aradım hiç başarılı olamadım bu konuda hep xxla4 vs. bant sürümlerine uyumlu buldum.2 Telefonum var benim birinde rootlu orjinal romu kullanmak istiyorum.
Herşey için Tekrar Çok Teşekkür Ederim.Sen ve Senin gibi insanlara çok ihtiyacımız var
Saygılar..

Romu Kurmayı Başardım Enfes Emeğine sağlık yalnız birkaç soru sormak istiyorum ;
- Youtube'da ve İnternette video izlediğimde tam ekran olmuyor..
- Görev yöneticisi ( biliyorum önceki sayfalarda konuşulmuş ama program ismini bulamadım ) sorununu halledemedim marketten görev yöneticisi diye bi program indirdim vasat çıktı..
- oyunlarda kasma ve donmalar oluyor bunları giderme şansım var mı ? Backstap Asphalt 6 pes 2012 gibi oyunlarda donmalar yaşıyorum verdiğin zipleri yükledim ama yükleme başarılı oldu mu bilmiyorum.
Son olarak birşey daha soracağım biliyorum çok oldum ama ;
- Bant sürümüm xxlb4 bu bant sürümüne uygun Root atabilmem İçin update.zip dosyası var mı elinde.
Çok aradım hiç başarılı olamadım bu konuda hep xxla4 vs. bant sürümlerine uyumlu buldum.2 Telefonum var benim birinde rootlu orjinal romu kullanmak istiyorum.
Herşey için Tekrar Çok Teşekkür Ederim.Sen ve Senin gibi insanlara çok ihtiyacımız var
Saygılar..

marketten superuseri indir aynı işlevi yapıyor rootlu oluyorsun
