Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mcqueen17

Üye
Sadık Hocam Tekrar Merhabalar :)
Romu Kurmayı Başardım Enfes Emeğine sağlık yalnız birkaç soru sormak istiyorum ;
- Youtube'da ve İnternette video izlediğimde tam ekran olmuyor..
- Görev yöneticisi ( biliyorum önceki sayfalarda konuşulmuş ama program ismini bulamadım ) sorununu halledemedim marketten görev yöneticisi diye bi program indirdim vasat çıktı..
- oyunlarda kasma ve donmalar oluyor bunları giderme şansım var mı ? Backstap Asphalt 6 pes 2012 gibi oyunlarda donmalar yaşıyorum verdiğin zipleri yükledim ama yükleme başarılı oldu mu bilmiyorum.
Son olarak birşey daha soracağım biliyorum çok oldum ama ;
- Bant sürümüm xxlb4 bu bant sürümüne uygun Root atabilmem İçin update.zip dosyası var mı elinde.
Çok aradım hiç başarılı olamadım bu konuda hep xxla4 vs. bant sürümlerine uyumlu buldum.2 Telefonum var benim birinde rootlu orjinal romu kullanmak istiyorum.
Herşey için Tekrar Çok Teşekkür Ederim.Sen ve Senin gibi insanlara çok ihtiyacımız var :)
Saygılar.. :)
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkdaşım küçük kasmalar olabilir bizim telfonumuzun tamam donanımı biraz iyi ama okadarda değil yani :D marketten superuseri indir aynı işlevi yapıyor rootlu oluyorsun
 

nimeemin

Üye
Sadık Hocam Tekrar Merhabalar :)
Romu Kurmayı Başardım Enfes Emeğine sağlık yalnız birkaç soru sormak istiyorum ;
- Youtube'da ve İnternette video izlediğimde tam ekran olmuyor..
- Görev yöneticisi ( biliyorum önceki sayfalarda konuşulmuş ama program ismini bulamadım ) sorununu halledemedim marketten görev yöneticisi diye bi program indirdim vasat çıktı..
- oyunlarda kasma ve donmalar oluyor bunları giderme şansım var mı ? Backstap Asphalt 6 pes 2012 gibi oyunlarda donmalar yaşıyorum verdiğin zipleri yükledim ama yükleme başarılı oldu mu bilmiyorum.
Son olarak birşey daha soracağım biliyorum çok oldum ama ;
- Bant sürümüm xxlb4 bu bant sürümüne uygun Root atabilmem İçin update.zip dosyası var mı elinde.
Çok aradım hiç başarılı olamadım bu konuda hep xxla4 vs. bant sürümlerine uyumlu buldum.2 Telefonum var benim birinde rootlu orjinal romu kullanmak istiyorum.
Herşey için Tekrar Çok Teşekkür Ederim.Sen ve Senin gibi insanlara çok ihtiyacımız var :)
Saygılar.. :)

youtubede filan bütün videolar tam ekran çalışıyor hiçbir sorun yok
ben şuanda asğhalt 7 ve gangster tio yu indirdim kasma hiç olmadı
Performans Artırma Modları

Linkteki iki modu indirin ve sdcardınıza kopyalayın.Daha sonra recovery modu açın ve ilk buttersmooth-for-cm9.zip modunu yükleyin.Daha sonra JB_Adreno_Drivers_v3.zip modunu yükleyin ve telefonunuzu yeniden başlatın.Oyunlarda ve arayüzde gözle görülür bir akıcılık artışı sağlanıyor.
bunu yaparsan hızlanıyor
sen romu bir daha yükle bence :)

- - - Eklendi - - -

titanium backup pro dosyasını indridim açtım root haklatı isteniyor diyor fakat açılmıyor bunun sebebi ne
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet cm9un root dosyasında bi sorun var bende apex launcherde widgetler için root izni veremiyorum rootlu programlar takılıyor umarım arco bunu düzeltir
 

burc07

Üye
Hala FLASH PLAYER sorununa kimse deginmedi
Bu modda flash calistiramadim.calistirabilen varsa yardimci olsun.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hala FLASH PLAYER sorununa kimse deginmedi
Bu modda flash calistiramadim.calistirabilen varsa yardimci olsun.

Flash playerı marketten yada forumlardan indirip kurabilirsiniz

- - - Eklendi - - -

Sadık Hocam Tekrar Merhabalar :)
Romu Kurmayı Başardım Enfes Emeğine sağlık yalnız birkaç soru sormak istiyorum ;
- Youtube'da ve İnternette video izlediğimde tam ekran olmuyor..
- Görev yöneticisi ( biliyorum önceki sayfalarda konuşulmuş ama program ismini bulamadım ) sorununu halledemedim marketten görev yöneticisi diye bi program indirdim vasat çıktı..
- oyunlarda kasma ve donmalar oluyor bunları giderme şansım var mı ? Backstap Asphalt 6 pes 2012 gibi oyunlarda donmalar yaşıyorum verdiğin zipleri yükledim ama yükleme başarılı oldu mu bilmiyorum.
Son olarak birşey daha soracağım biliyorum çok oldum ama ;
- Bant sürümüm xxlb4 bu bant sürümüne uygun Root atabilmem İçin update.zip dosyası var mı elinde.
Çok aradım hiç başarılı olamadım bu konuda hep xxla4 vs. bant sürümlerine uyumlu buldum.2 Telefonum var benim birinde rootlu orjinal romu kullanmak istiyorum.
Herşey için Tekrar Çok Teşekkür Ederim.Sen ve Senin gibi insanlara çok ihtiyacımız var :)
Saygılar.. :)

-Youtube programını yükleyin ve yan tutun.İnternet tarayıcısında videoya basılı tutup üst kısımda çıkan tam ekran butonuna basın.
-Görev yöneticisi için son birkaç sayfya bakın bir paylaşımım mevcut.Orjinal romdakinin aynısı.
-Oyunlardaki kasmalar için verdiğim modları yükleyin ve ayarlar performans içinden 16 bit seffaflık, bellek yönetimi içinden nesneleri temizle seçin.İslemci 800 mhz de iken dahi hiç kasmıyor asphalt6 ve asphalt7.

- - - Eklendi - - -

Kardeş bu senin hızlandırmak için verdiin modlar roota zarar veriomu ??

Hayır verdiğim modlar roota zarar vermez.Bu modlar kısaca şu işe yarar;
Buttersmooth modu arayüz görselliğin cpu yerine gpu ile kontrolünü sağlar yani arayüz performansı içindir.Jb adreno drivers ise gpu driverlarının son sürümüdür ve gpunun 3d grafik performansını artırır.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcqueen17

burc07

Üye
öncelikle markette çıkmıyor.cit görünmüyor.ihazımdan play stora flash player diye arattığım vakit çıkmıyor.Pc den google playe girdiğim zamanda cihazınız desteklememektedir diyor.
forumdan indirdim kurdum ancak çalışmadı.
10,05 yükleyin diye okudum onuda kurmama rağmen.yine hüsran. :(
 

nimeemin

Üye
performasn artırma modlarını yükleyince root la ilgili ptoblem oluşuyor ben modu tekrar yükledim(performasn artırma modsuz) titanium backupu açtı fakat modu tekrar yükleyip artı olarak performasn artırma mod larında yükleyince root la ilgili problemler çıkıyor
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar performans modları ile ilgili bir sıkıntı var superuserı engelliyor.Buttersmooth modundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.Şimdilik çözüm olarak romunuzu baştan yüklemenizi ve performans modlarını uygulamamanızı çözüm olarak öneririm.Kısa süre içinde modlarla ilgileneceğim.
 

burc07

Üye
bende modlarda da kamerada fln da hiç bir sorun yok gayet stabil.ram sorunum vardı onuda çözdüm
sadece flash player sıkıntım war okadar..
 

nimeemin

Üye
Arkadaşlar performans modları ile ilgili bir sıkıntı var superuserı engelliyor.Buttersmooth modundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.Şimdilik çözüm olarak romunuzu baştan yüklemenizi ve performans modlarını uygulamamanızı çözüm olarak öneririm.Kısa süre içinde modlarla ilgileneceğim.
biraz hızlı olursan sevinirim amazin spiderman oynuyacamda :):):):):)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Şuan modların ikisinide yükledim ama sıkıntı yok.Sorun başka birşeyden kaynaklanıyor olmalı.Sorun sadece titanium backupta mı yoksa rootexplorer yada farklı uygulamalardada sorun var mı?
 

slvestre-99

Üye
şimdi ben download moda alırken usb ile bağladım ya işte o zaman windows xp sp3 mü zorunlu olması lazım sp2 olmazmı
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
şimdi ben download moda alırken usb ile bağladım ya işte o zaman windows xp sp3 mü zorunlu olması lazım sp2 olmazmı

Sp3 olmazsa bilgisayarın telefonu tanımaz.XP sp3 veya üzeri olması gerekli
 

samba37

Üye
su performans arttımaya acıklık getirsek nba 2k13 yükledim hayvanlar gibi kastıda:D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Oyunun galaxy w ile uyumlu olduğuna emin misin? Performans artar dediysek telefonunuz galaxy w görünümlü s3 olur demedik.Fazla abartmayalım.
 

samba37

Üye
performans attırma calısıomu suanda dicektim oyun kastıgı icin yüklücemde hani sorun vardiya superuserle
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sorun sadece tekbir arkadasta var ama yinde onlem olarak sadece adreno drivers modunu yukleyin.Diğeri zaten sadece menulerdeki akiciligi artirmak icin.

- - - Eklendi - - -

Nba 2k13 oyunu tegra gpu için tasarlanmış bir oyun.Bu oyunu adreno205 gpu gücüyle ve 1.4 işlemciyle andoid cihazların 3d performansını %100 ölçeğinde artıran linaro kernel desteği sağlansa dahi oynayamazsınız.
 

loley00

Üye
Arkadaslar bu sorun sadece bendemi var daha once stock romla modeme bagladim yerlerden simdi cekmiyo once modemden kaynakli saniyordum ama zamanla baska modemlerdede deneyerek sorunun telde oldugunu anladim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Olabilir wifi konusunda sürekli konuşulan çekmeme bağlanmama bağlantıds zayıflık sorunları var.Bu yüzden neredeyse her sürümde wifi ile ilgili çalışmalar yapılıyor.Ancak yeni gelecek 3.x sürümlü kerneline sahip yeni gelecek sürümde bu sorun çözülecektir.Zaten 3.x kerneli bu tür kronik uzun süredir çözümsüz kalmış sorunlar için son çözüm olarak başlatılan bir proje.Beta2 bu tür kronik sorunlar haricinde stabildir bu yüzden güncellemeyi beklemekten başka çare yok.
 


Üst Alt