Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
gorev yoneticisi ypkmu bu sorun nasil halledilir

- - - Eklendi - - -

simdi eski orjinal roma donerken cwm ile yedek aldik diyelim eski romu.cwm den yuklerken direk backup and restoreyemi girecegiz yoksa wipe islemlerini yapiptami backup and restore yapacagiz
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Eski roma dönme konusu daha önce birçok kez konuşuldu ama son kez söylüyorum evet öncelikle wipe işlemlerini yapın daha sonra yedekten geri yükleme yapın.Görev yöneticisi stock romdaki gibi birşey mevcut değil.Ama ayarlar/uygulamalar içinden çalışan ve önbellekte tutulan uygulamaları görebilir yada play storedan veya forumdan bir görev yöneticisi programı yükleyebilirsiniz.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ya bu rem ics nedir cynogen modu gibimi hemde jb kullanıymuş nasıl ics beta 2 ye ulaşmış ona akıl erdiremedim yani ics jb diye bi soru sorulmuş? :D

- - - Eklendi - - -

pardon remics gördüm bi işe yaramaz stabilliğide apex launcher sayesinde ben cmye apex launcher kuruyorum gayet güzel oluyor herşeyden stabil
 

slvestre-99

Üye
kardes apex launcher kurunca cokmu stabil hizli oluyo
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar remics de cyanogenmod gibi miui gibi yada ehndroix gibi bir rom ve cyanogenmod romlarını temel alarak hazırlanıyor.indroid remics adından anlaşılacağı gibi ics üstüne kurulu 4.1 sürüm numarası beta1 beta2 gibi.Apex launcher stabillik artmaz yada hızlanmaz aslında apex launcher çok iyi ayarlanmış olduğu için romların kendi launcherlarından daha iyi performans veriyor sadece.
 

samba37

Üye
Kardeş benim sorum olacak bunda google play filan calisirmi bide bu verdigin google uygulamalarini napcaz sd karta at dedigihani bide bir arkadaş görev yöneticisi yok dedi dogrumu eger onceden sorulduysa Özür dilerim
 

fuathan

Üye
Kardeş benim sorum olacak bunda google play filan calisirmi bide bu verdigin google uygulamalarini napcaz sd karta at dedigihani bide bir arkadaş görev yöneticisi yok dedi dogrumu eger onceden sorulduysa Özür dilerim

Evet doğru kardeşim görev yöneticisi yok bu romda ama ben GHz yi 1.2 ye çekip 3G yi kapatıyorum gene çok stabil ve kasma sorunu yok bayağıda uygulama yükledim google playden google uygulamaları sorunsuz kardeşim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşın kastettiği sanırım gapps dosyası.Anlatımı okuyun orada herşey ayrıntılı olarak yazıyor.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet cm9un kararlı sürümünü düşünemiyorum zatn acaba nasıl olcak aynen apexle hızlanıyor derken arayüzü kastedmiştim

- - - Eklendi - - -

bide kararlı sürüm ne zaman çıkcak ? :D :D :D

- - - Eklendi - - -

beta 3 kararlı olur heralde daha hızlısını düşünemiyorum

- - - Eklendi - - -

bide sadık kardeş bı linaro olayı varmış cynogenmod cm9da kullanacak deniliyoda 2 ay önce neredeyse kullanılıyomu bu linaro ?
 
MOM94

MOM94

Üye
Eveet artık yolun sununa geldim telefonu aldığımdan beri okumadığım anlatım izlemediğim video kalmadı ama hepsine değdi. Özellikle bu siteden öğrendiklerimle rahatlıkla bir rom yükleyebilirim fakat önümde tek bir sorun kaldı. GARANTİ . Bir çok yerde bununla iligi bazı şeyler okudum bazı kişiler "jig" diye bir cihazdan bahsetmiş bilgisi olan arkadaşlar yönlendirirse çok sevinirim.
 

yucelkaya

Üye
arkadaşlar ben bu romu yükledim ama şarjı 1 gün bile gitmiyor hiç kullanmasam bile 4-5 saatte %30 falan oluyo neden kaynklanır bi yardımcı olurmusunuz normalmidir bu orjinal romda böyle değildi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Eveet artık yolun sununa geldim telefonu aldığımdan beri okumadığım anlatım izlemediğim video kalmadı ama hepsine değdi. Özellikle bu siteden öğrendiklerimle rahatlıkla bir rom yükleyebilirim fakat önümde tek bir sorun kaldı. GARANTİ . Bir çok yerde bununla iligi bazı şeyler okudum bazı kişiler "jig" diye bir cihazdan bahsetmiş bilgisi olan arkadaşlar yönlendirirse çok sevinirim.

Usb Jig denilen alet telefon çökerse telefonu brickten kurtarmak için kullanılıyor.Garanti konusunda rom ve root işlemlerinin hepsi yani android sistem modifikasyon forumunda herşey telefonunuzu garanti dışı bırakır.

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar ben bu romu yükledim ama şarjı 1 gün bile gitmiyor hiç kullanmasam bile 4-5 saatte %30 falan oluyo neden kaynklanır bi yardımcı olurmusunuz normalmidir bu orjinal romda böyle değildi

Şarj ilk birkaç şarj döngüsünden sonra düzeliyor 1 hafta kadar kullandıktan sonra şarj tamamen normale dönüyor.Ama yinede orjinal roma göre şarjı daha az gidiyor.

- - - Eklendi - - -

evet cm9un kararlı sürümünü düşünemiyorum zatn acaba nasıl olcak aynen apexle hızlanıyor derken arayüzü kastedmiştim

- - - Eklendi - - -

bide kararlı sürüm ne zaman çıkcak ? :D :D :D

- - - Eklendi - - -

beta 3 kararlı olur heralde daha hızlısını düşünemiyorum

- - - Eklendi - - -

bide sadık kardeş bı linaro olayı varmış cynogenmod cm9da kullanacak deniliyoda 2 ay önce neredeyse kullanılıyomu bu linaro ?

Kararlı sürüm diye çıkmaz hiçbir rom.Son çıkan beta sürüm geliştirici tarafından bir eksik bırakılmadıysa ve hiçkimse uzun süre sorun yaşamazsa kararlı sürüm olarak anılmaya başlar.Beta3 sürümü banada son olabilir gibi geliyor ama büyük ihtimalle yeni 3.x sürümlü kernel ile geleceği için bundan kaynaklı yeni eksiklik yada sorunlar çıkabilir.Yani beta4 yada beta5 e kadar bu sürecin devam etme olasılığı yüksek.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet ama kernel yüzünden ve bu arada belirteyim sadık, arkadaşım şarj orjinal romla aynı belkide daha uzun gidiyor hiç bir fark yok neredeyse, ben zaten juice defender ultimateyi kullanıyorum %50 şarj tasarrufuna ayarlıyorum telefon akşama kadar elimde, şarjı yetiyor yarı yolda bırakmıyor tabi parlaklık 3gyi kontrolli şekilde kapatmak parlaığı kısmak lazım ben öyle yapıyorum(şarj konuısunda cevabımı orjinal romu 2 hafta önce kullanıyodum bu roma geçtim hiç bi fark olmadı hatta şarj uzadı bunu anlatmak için, stock romu kötüldğimden değil yanlış anlaşılmasın ama bu romuda övüyorum gerçekten çok başarılı oldu beta 2den sonra

- - - Eklendi - - -

sadık kardeş diğer yorumda belirtmiştim görmedin heralde bu linaro cm9a eklendimi kulllanıyomuyuz bunun hakkında bi bilgin varmı?
 

nimeemin

Üye
arkadaşlar cm9beta2 güzelde birde görev yöneticisi olsa süper olacak
home tuşuna basılı tutucunca görev yöneticisi açan android uygulama varmi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
evet ama kernel yüzünden ve bu arada belirteyim sadık, arkadaşım şarj orjinal romla aynı belkide daha uzun gidiyor hiç bir fark yok neredeyse, ben zaten juice defender ultimateyi kullanıyorum %50 şarj tasarrufuna ayarlıyorum telefon akşama kadar elimde, şarjı yetiyor yarı yolda bırakmıyor tabi parlaklık 3gyi kontrolli şekilde kapatmak parlaığı kısmak lazım ben öyle yapıyorum(şarj konuısunda cevabımı orjinal romu 2 hafta önce kullanıyodum bu roma geçtim hiç bi fark olmadı hatta şarj uzadı bunu anlatmak için, stock romu kötüldğimden değil yanlış anlaşılmasın ama bu romuda övüyorum gerçekten çok başarılı oldu beta 2den sonra

- - - Eklendi - - -

sadık kardeş diğer yorumda belirtmiştim görmedin heralde bu linaro cm9a eklendimi kulllanıyomuyuz bunun hakkında bi bilgin varmı?

Aynı şartlar altında evet şarj cm9 da biraz daha iyi ama cm9lu galaxy w yu eline aldınmı bıraktırmıyor.İnternet olsun oyun olsun herşey mükemmel ;) Bu yüzden şarj yetmiyor ;) Aslında gördüm ancak belki bilen vardır diye cevap yazmadım.Linaronun ne olduğunu bilmiyorum ne yazıkki :(

- - - Eklendi - - -

Linaroyu biraz araştırdım ne olduğunu ve inanamadım mükemmel bişey.Ama anladığım kadarıyla linaro projesi hala cyanogenmod kaynağına optimize edilmiş değil.Eğer orjinal cm9 kaynağında değişim olursa arco orjinal kaynağa bağımlı kaldığı için bizede gelecektir.Belkide şuanki 3.x sürümlü kernel hazırlıkları linaro sebebiyle olabilir.
 
MOM94

MOM94

Üye
@sadikbircan hocam sayaç gibi bi sistem varmış. Bir kaç yerde bu sayacın sıfırlanıp garanti kapsamına döndürülebileceği söylenmiş. Bir bilginiz varmı acaba
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar cm9beta2 güzelde birde görev yöneticisi olsa süper olacak
home tuşuna basılı tutucunca görev yöneticisi açan android uygulama varmi
Bu şekilde bir uygulama olduğunu sanmıyorum.Galaxy s2 yada s3 ün stock romları üzerinde bulunan görev yöneticisi belki rom üzerinden çekilirse çalışabilir.Birkaç saat sonra biraz ilgilenirim eğer başarabilirsem burada paylaşırım.

- - - Eklendi - - -

@sadikbircan hocam sayaç gibi bi sistem varmış. Bir kaç yerde bu sayacın sıfırlanıp garanti kapsamına döndürülebileceği söylenmiş. Bir bilginiz varmı acaba

Bu download mode yüklemeleri için.Odin ile custom rom yüklerseniz sayaç artıyor.Bunu usb jig sıfırlar.Ama recoveryden custom rom yuklemek yada odin ile stock rom flashlamak sayacı artırmaz.Bu yüzden rahat olabilirsiniz.

- - - Eklendi - - -

http://www.mediafire.com/?o3hv2ga7m8q18t2 linteki apkyı indirin ve root explorer ile system/app yoluna atın.Permission bölümünü satır satır 110 -100-100 şeklinde ayarlayın(1 işaretli 0 işaretli değil şeklinde).Telefonu yeniden başlatın.TaskManager uygulaması menüde gözükecektir.Home tuşuna atama işlemini yapamadım bununla ilgili bir gelişme olursa paylaşırım
 
MOM94

MOM94

Üye
Sadık hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Sayaç recovery moddan rom atıldığında artmıyorsa servis rom yüklendiğini nasıl anlayıp cihazı servis dışı bırakıyor acaba :what: (sizide bu gün çok sıktık:D)
 

slvestre-99

Üye
ben su root explorerden permissions bolumunu yapamadim orayi bana anlatirmsiniz
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ben su root explorerden permissions bolumunu yapamadim orayi bana anlatirmsiniz

Dosyaya basılı tutun permissionsa tıklayın karşınıza işaretli ve işaretli olmayan kutular çıkıcak.Önceki mesajımda söylediğim gibi işaretleyin.
 


Üst Alt