
Kardeş benim sorum olacak bunda google play filan calisirmi bide bu verdigin google uygulamalarini napcaz sd karta at dedigihani bide bir arkadaş görev yöneticisi yok dedi dogrumu eger onceden sorulduysa Özür dilerim

Eveet artık yolun sununa geldim telefonu aldığımdan beri okumadığım anlatım izlemediğim video kalmadı ama hepsine değdi. Özellikle bu siteden öğrendiklerimle rahatlıkla bir rom yükleyebilirim fakat önümde tek bir sorun kaldı. GARANTİ . Bir çok yerde bununla iligi bazı şeyler okudum bazı kişiler "jig" diye bir cihazdan bahsetmiş bilgisi olan arkadaşlar yönlendirirse çok sevinirim.
arkadaşlar ben bu romu yükledim ama şarjı 1 gün bile gitmiyor hiç kullanmasam bile 4-5 saatte %30 falan oluyo neden kaynklanır bi yardımcı olurmusunuz normalmidir bu orjinal romda böyle değildi
evet cm9un kararlı sürümünü düşünemiyorum zatn acaba nasıl olcak aynen apexle hızlanıyor derken arayüzü kastedmiştim
- - - Eklendi - - -
bide kararlı sürüm ne zaman çıkcak ?![]()
![]()
- - - Eklendi - - -
beta 3 kararlı olur heralde daha hızlısını düşünemiyorum
- - - Eklendi - - -
bide sadık kardeş bı linaro olayı varmış cynogenmod cm9da kullanacak deniliyoda 2 ay önce neredeyse kullanılıyomu bu linaro ?
evet ama kernel yüzünden ve bu arada belirteyim sadık, arkadaşım şarj orjinal romla aynı belkide daha uzun gidiyor hiç bir fark yok neredeyse, ben zaten juice defender ultimateyi kullanıyorum %50 şarj tasarrufuna ayarlıyorum telefon akşama kadar elimde, şarjı yetiyor yarı yolda bırakmıyor tabi parlaklık 3gyi kontrolli şekilde kapatmak parlaığı kısmak lazım ben öyle yapıyorum(şarj konuısunda cevabımı orjinal romu 2 hafta önce kullanıyodum bu roma geçtim hiç bi fark olmadı hatta şarj uzadı bunu anlatmak için, stock romu kötüldğimden değil yanlış anlaşılmasın ama bu romuda övüyorum gerçekten çok başarılı oldu beta 2den sonra
- - - Eklendi - - -
sadık kardeş diğer yorumda belirtmiştim görmedin heralde bu linaro cm9a eklendimi kulllanıyomuyuz bunun hakkında bi bilgin varmı?

Bu şekilde bir uygulama olduğunu sanmıyorum.Galaxy s2 yada s3 ün stock romları üzerinde bulunan görev yöneticisi belki rom üzerinden çekilirse çalışabilir.Birkaç saat sonra biraz ilgilenirim eğer başarabilirsem burada paylaşırım.arkadaşlar cm9beta2 güzelde birde görev yöneticisi olsa süper olacak
home tuşuna basılı tutucunca görev yöneticisi açan android uygulama varmi
@sadikbircan hocam sayaç gibi bi sistem varmış. Bir kaç yerde bu sayacın sıfırlanıp garanti kapsamına döndürülebileceği söylenmiş. Bir bilginiz varmı acaba
ben su root explorerden permissions bolumunu yapamadim orayi bana anlatirmsiniz
