Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
sadece romu wipe sız yüklemek yeterli.Sayfada zaten yazılı.
 


khytr89

khytr89

Üye
cmw 6.12
kernel v1
ve cm9 beta 2 yi az önce kurdum.. şimdi cm9 u deniyorum.. birazdan birkaç satır yazarım ön bilgi olarak..
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hata yapmışsın romu baştan kur.Forfivo nun v1 kerneli daha alpha sürümler üzerine kurulmuş eski bir kernel.Orjinal beta2 kernelini kullan.
 
khytr89

khytr89

Üye
Hata yapmışsın romu baştan kur.Forfivo nun v1 kerneli daha alpha sürümler üzerine kurulmuş eski bir kernel.Orjinal beta2 kernelini kullan.

hadi ya bilmiyordum..adam v1 e stabil yazınca onu kurdum.. ama o kadarda eski değil 1 ay geçmiş üstünden.. oc u sevmediğim ve cihaza zarar vereceğini düşündüğüm için v3 ü yüklemedim.. neyse o zaman stock kernelle yüklerim bir dahakine.. ama yazılımsal modifiye çektim cihaz stocktan dahada hızlı tepkiler vermeye başladı.. herşeyi çat çat açıyor.. bu sefer süper olmuş :alkis ... ram kullanımı 180mb.. ama kendi ev ekranımı kullanıyorum ve birçok gereksiz uygulamayı titanium ile sildim.. müzik çaları yine apollo koymuşlar.. bir türlü ısınamadım.. onu da silip google music roma koydum.. tarayıcı olarak ise stock u sildim chrome yi roma gömdüm şahane oldu..

mesaj alımı gönderi,bluetooth,market,video oynatma,wi-fi gibi doananımlar ve yazılımlar sorunsuz çalışıyor..bilindiği üzere radyo yine yok onun için uygulama vardı onu yüklemek gerekiyor.. beta 1 e göre görsel hız anlamında baya performans artışı var..

lakin içinde adam akıllı bir task manager yok.. JB nin task managerini yükledim ama widget olarak çalışıyor ve ram kapasitesini göstermiyor.. bunun için ayarlardan bakmak gerekiyor.. şöyle reklam içermeyen,kaliteli bir task manager önerisi olan varsa benle paylaşsın :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sadık kardeş cmw ile ilgili yazıyorumda bakamıyosun sanırım bu cmwnin en son sürümü dokunmatikmiş 6.12 dokunmatik olanmı?

- - - Eklendi - - -

galaxy w için mevcutmu
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cwm touch sürümü evet var ama kullanım açısından pekde sanıldığı gibi bir telefon arayüzü gibi kullanışlı değil.Klasöre girmek için sağa ittir geri çıkmak için sola ittir aşağı indirmek için tek tek sürekli aşagı sürükle fln tarzında.Yani bir dosya yöneticisi arayüzü tarzında bişeyler yok tam olarak.Zaten geliştiriciler sadece cwm5 yada cwm6 kullanıması gerektiğini söylüyor.Cwm touch aynı çekirdeğe sahip diye biliyorum ancak sıkıntı oluşturabilir.

- - - Eklendi - - -

hadi ya bilmiyordum..adam v1 e stabil yazınca onu kurdum.. ama o kadarda eski değil 1 ay geçmiş üstünden.. oc u sevmediğim ve cihaza zarar vereceğini düşündüğüm için v3 ü yüklemedim.. neyse o zaman stock kernelle yüklerim bir dahakine.. ama yazılımsal modifiye çektim cihaz stocktan dahada hızlı tepkiler vermeye başladı..

Evet v1 sürümü yaklaşık 1 yada 1.5 aylık bir kernel ama sayfada her cm9 sürümünün geliştirmeleri tarihleri ile birlikte yazıyor.Son 1 aydaki yapılan değişiklik ve düzeltmeleri incelersen nenden v1 kullanmaman gerektiğini daha iyi anlarsın.Birde oc telefonuna doğrudan bir zarar vermez ama donanımın ömrünü kısaltır 4-5 yıl yerine 2-3 yıl kullanabilirsin telefonu.Ayrıca v3de eski kalıyor şu anda ve uv ile şarj tüketimi oldukça düşüyor yani uv şarj konusunda dahada iyilestiriyor telefonu.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
flash playeri bu siteden indirebilirsiniz
 

loley00

Üye
Ya benm telin neti cok yavasladi maxicepin mobil sitesinde bile raha 1 dk bekliyo nette bi sorun yok neden bole oluyo lutfen yardim

- - - Eklendi - - -

Ya benm telin neti cok yavasladi maxicepin mobil sitesinde bile raha 1 dk bekliyo nette bi sorun yok neden bole oluyo lutfen yardim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Tarayıcı önbelleğini silmeyi deneyin
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet şunu belertiyim maxicep sitemize mobil giriş biraz uzun sürüyor diğer sitelere göre, bunu direk admine bildirmek lazım.çünkü bende internetşn en hızlı haliylr 15-16 saniyede anca girebiliyorum
 
iskader

iskader

Üye
evet şunu belertiyim maxicep sitemize mobil giriş biraz uzun sürüyor diğer sitelere göre, bunu direk admine bildirmek lazım.çünkü bende internetşn en hızlı haliylr 15-16 saniyede anca girebiliyorum
Tapatalk denemeni tavsiye ederim hem hızlı hem bildirimler elinin altında.
 

slvestre-99

Üye
simdi ben bu romu yukledm diyelim eski orjinal roma geri donmek istesem telefonun garantisi dewam edermi
 

kilicaslan17

Üye
biri cevaplasın lütfen.kaç mb ram kullanıyor
 

loley00

Üye
On bellegi sildim olmada chrome ile giriyorum biraz daha hizli ancak hala Cok yavas

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar wonderla gioyu yan yana koydugum zamn gio bike 20 25 saniye once aciyo hatta gio sayfayi acarkn wnder girmiyr ltfn yardm
 

slvestre-99

Üye
girmiyosa internet ayarlariyla ilgili sorun olabilir internet ayarlari yapmadiysan musteri hizmetlerinden olabilir
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar beta2 sürümünü yüklediğimden beri bendede internet sorunu var.Çözüm bulabilirsem sizlerle paylaşacağım.
 

slvestre-99

Üye
sadik kardes ben yukledim intenet sorunu varda ben eski orjinal roma gececegim eski roma gecersem garanti bozulurmul onceden root felan atmadim

- - - Eklendi - - -

eski roma gecsem garanti disi kalirmi

- - - Eklendi - - -

2.sorumda ben android 2.3 e s note s.memo gibi galaxy note uygulamalari yukleyemiyor.bu android 4 cm9 romunda calisirmi sorum bu kadar
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
uygulamalar için cvp veremem kendiniz denemelisiniz.Orjinale donerseniz garanti dışı kalmaz
 

slvestre-99

Üye
galaxy wonder da ios 5 ve windows phone 7 de olsa keske :)
 
JosephLion

JosephLion

Üye
arkadaslar görüntülü görüşme seçeneği yok yardim lütfennn :((((
 


Üst Alt