Arkadaşlar android üzerinden resmi flash desteği kaldırıldı yani tarayıcılarımız artık flash desteklemiyor.Flash 11 değil flash 11bin bulup yüklesen yine açmaz.
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar beta 2 yi merakla bekliyorum sadık kardeş bilgin varmı 2 hafta oldu nerdeyse beta 2 gelmedi
- - - Eklendi - - -
bu arada cm 10 ne durumda

arconun yazdıklarından hiç bişey anlamıyorum
Arco hala cm9 ile ilgileniyor yani yazdıkları cm10 la ilgili değil.Cm10 konusunda geliştiiciden haber yok ama cm9 ilk aşamadan itibaren yaklaşık 3 ayda kullanıma hazır hale gelmişti yani cm10 için daha erken.
- - - Eklendi - - -
Beta2 için arco tarafından en son 4 gün önce birkaç şey yapılmış.Şu an arco bug reports bölümündeki ve kendi karşılaştığı sorunlara çözüm arıyor yada yaptığı değişiklikleri test ediyor.arconun github ında en son güncellemenin hangi dosyada ve kaç gün önce olduğu ne işe yaradığı yazıyor.Cm10 için sabredemiyorsan gpu güncellemesini yükle jelybean yani cm10 un kullandığı taban üzerinden alınmış ve cm9 u cm10 performansına (en azından grafiksel performans olarak) getiriyor
- - - Eklendi - - -
Biraz arastirma yapip xdadaki galaxy w cm10 haberini fln inceledim ve anladığım kadarıyla cm10 şu anda galaxy w üzerinde sorun cıkarmadan calısıyor.Suanda yaptigim derlemeler sonucunda cm10 un bircok ozelligi calisir durumda.Zaten cm10 sadece bir haftada galaxy w üzerinde çalışır hale gelmısti ama ilk calisan cm10da sadece wifi, operator sebekesi ve bluetooth calisiyordu diger hicbirsey yoktu.Galaxy w ile ayni donanima sahip s+ icin yapılan gelistirmelerdende yola cıkarak su an cm10 kullanim acisindan bircok ozelligi calisiyor.Ama hala kullanicilar icin uygun durumda degil.Sesler mikrofon arama ve mesajlasma gibi bazi temel ozellikler calismiyor ve calisan ozelliklerin coguda stabil degil yani ortalama 1 ay kadar daha bekleyecegiz