greenmile
Üye
Al İşte...
Ariel Ortega'nın Sizden Kaçtığı Gibi Amrabat'da Kayseri'den Kaçamaz mı?
Peki Siz Mehmet Topuz'u Hangi İş Ahlakıyla Aldınız?
Uzatmaya Değecek Bir Konu Değil. Nede Olsa Alan Galatasaray Razı, Veren Kayserispor Razı.
Sözleşmeli bir futbolcuyu transfer edebilmek için ilk olarak kulübüyle görüşürsün.Futbolcu ayartarak alınmaz.Kulübüne gittik okey dedi aldık,Bjk orda yanlış yaptı kayserinin oyuncusu olan biriyle ilk olarak kayseriyle görüşürsün sözleşmeler boşuna yapılmıyor.İmza atmak o kadar sıradan birşey değil ve şimdi iş ahlakından bahsediyorsun.
Ayrıca Mehmet Topuz transferi iş ahlakının örneğidir.Futbolcu ayartacağına gidip bonservisini takır takır ödeyecek ve alacaksın olay bu kadar basit,ortega para için kaçmadı yönetim ve teknik ekiple sorunları vardı ayrıldı.Maddi yönden kaçan futbolcu görmek istiyorsan kendi takımına bak Ribery'e 3 kuruş ödemedin adamı kaçırttın,şimdi gsyi satsan alamazsın.Örnek veriyorsunuz bari katakulleye gelecek örnekler vermeyin kendinizi güldürmeye mi çalışıyorsunuz anlamıyorum ki.İnsan bir araştırır acaba bizim bu konuda sakatımız var mı diye? Allah'ım yaratıyorsun bari takip et.



