Amerikadan yeni iphone 4 16gb

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Muratti1905

Üye
    Konu Sahibi
Amerikadan yeni iphone 4 16gb
Telefon hiç bir şekilde paketi açılmamış, SAN DIEGO APPLE STORE dan alındığı şekilde size teslim edilecek..

Yok unlock etmek için açtık, yok çalışıyor mu diye bakmak için açtık ama hala jelatini üstünde gibi bir muhabbet yok..

Çünkü, nasıl bir arabanın kontağına anahtarı taktığınız anda 2. EL durumuna düşüyorsa, bu telefonunda orjinal kutusundan çıkarıp açma tuşuna bastığınız anda 2. EL durumuna düşüyor benim gözümde..

Kısacası kurcalanmış, mıncıklanmış bir telefon almayacaksınız..


Telefonu ilk paketinden çıkaran siz olacaksınız..

Kendiniz telefonunuzu kutusundan çıkarma keyfine ve hakkına sahipsiniz diye düşünüyorum..


Unlock işleminide dilerseniz ücretsiz bir şekilde beraber yaparız..

Ciddi satıcıyım, ciddi alıcılarla muhattap olmayı tercih ederim..
Her türlü sorunuzu en kısa sürede cevaplamaya hazırım..

Aklınıza takılan herşeyi çekinmeden sorabilirsiniz..

Alacak kişiye malesef Pasaport Kaydı konusunda yardımcı olamayacağız, pasaport kaydını kendisi yaptırmak zorundadır..

Telefonun 1 Yıl APPLE tarafından Uluslararası Garantisi vardır..

Fiyat: 2000TL

Ciddi alıcılarla abartmadan pazarlık yapılınabilir.


e-mail ve msn: [email protected]

Tel: 0533 423 53 59
 


Muratti1905

Üye
    Konu Sahibi
ŞOK FİYAT 1850 TL SON FİYAT

Bu fiyata kurcalanmamış, sıfır paketinde telefon bulamazsınız.

Unlock yapma ayağına telefonu kurcalamadık, isteğe göre ücretsiz yapılır..
 

ArAnAnAdAm1

Üye
kusura bakma ama yolunacak kaz arıyorsun sanırım.az mantıklı rakam verin.
 
rapege

rapege

Üye
Amerikada İphoneler 600 dolar yani 900TL gibi bir şey buradaki fiyata bak :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Amerikada İphoneler 600 dolar yani 900TL gibi bir şey buradaki fiyata bak :D
sorma ya 2 katı fiyatına satılıyor.kendi insanımıza kendimiz kazık atıyoruz.dünyada başka böyle bir millet yok.
 
rapege

rapege

Üye
sorma ya 2 katı fiyatına satılıyor.kendi insanımıza kendimiz kazık atıyoruz.dünyada başka böyle bir millet yok.

doğrusun abi kendimiz kazancaz diye kendi milletimize kazık atıyoruz gerçi devletimizde bize atıyor vergiler sayesinde o ayrı konu
 
weyysel

weyysel

Üye
aslında dolandırıcı bu yok açıp bakmayacakmışız git sen başka yerde dolandırıcılık yap bir şet vaya mal alınırken önce iyice bakılır orjinalmı değılmi çinliler bu işin piri olmuş bire bir kopyasını yapıyorlar bur dakileri enayimi sandın çakl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt