Alttakine Miras Birak :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
alttakine LİNCOLN formamı bırakıyorum...ve mac biletlerimi
 


otoata

otoata

Üye
aga ben beşiktaşlıyım ama saol bende alttakine istediği ne varsa bırakıyorum :D süper yaa !!!!
 

elmyra

Üye
Ben makyaj malzemelerimi miras bırakacam ojelerimiii deee tabii tırnak törpümü eteklerimii vee abiye kıyafetlerimideee
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
ıyı valla....keremersonla pazarda satarız bunları:muha:
alttakıne 1 adet top kek :ehe
 
otoata

otoata

Üye
saol abi karmın actı zaten iyi oldu bende alttakine topkek in çöpünü bırakıyorum :D:D :D:D:D elimde kaldı çöpe gitmesin... dimi yaaa !:D:D:D:D:D:D:D:D:kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 

ChampionsTR

Üye
Bende alır çöpe atarım onu :D:D:D

Alttakine bir 2.5 litrelik Cola bırakıyorum afiyetle içsin
 
enigma

enigma

Üye
Ohhhh sağolasın kardeşim cola verenlerin çok olsun :D:D:D:D
bende alttaki arkadaşın verdiği coladan1 bardak ve yanında bi biskrem versem olur mu?
 
mservank

mservank

Üye
olur olur bal gibi olur ben alttakine evimi bırakıyorum
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
alırım
 
enigma

enigma

Üye
değerli bişey bıraksaydınız yaw:( alttaki arkadaşım sana geçen yıl yaptığımız yatı bırakıyorum sahibi ben değilim ama sahibide bana bırakır umarım :D
 
manyak!

manyak!

Üye
çok saol yaa hiç gerek yoktu yata:ehe
bende aşşağıdakine gitarımı bırakıyorum:)
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
bendede gıtar var nolucak sımdı....bende benım gıtarı bırakıyorum:)
 
keremerson

keremerson

Üye
bende n70 imi bırakıorum ;)
 
enigma

enigma

Üye
fazla telefon göz çıkarmaz :D bende özenle sakladığım ericsson 688 mi bırakıyorum. vasiyetimdir:D
 

elmyra

Üye
ben aşağıdakinee çikolata paketlerimii bırakıyorumm ama sadece jelatinlerini çünkii içlerinii benn yedimmmm
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
ii zaten cıkolata sevmiorum :P alttakıne mp3 bırakıyorum(creative)
 

elmyra

Üye
bendeee 20000 i geçkinn istersenn ben sanaaa onlarıı miras bırakayımm amaa öldüktenn sonraaa
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
aaa olmadı ama...alttakıne philips kulaklığımı bırakıyom...deep bass
 

elmyra

Üye
ojelerimi daha öncee bırakmıştımm demiii o zaman simdideee cüzdanımıı bırakıyorum içindeki faturaları ödeyin bii zahmettt:ehe:ehe:ehe:ehe
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
oldu....alttakıne butun sorunlarımı bırakıyorum..alda ugras :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Ozan
Cevap
0
Görüntüleme
763
Ozan
T3KKRAL
Cevap
2
Görüntüleme
734
Nextman
OttomanEmpire06
Cevap
8
Görüntüleme
12K
oscartiger
LAMBCU
Cevap
1
Görüntüleme
560
oguzxw


Üst Alt