Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Alttakine Miras Birak :)
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TURKISH POWER
Üye
Konu Sahibi
alttakine LİNCOLN formamı bırakıyorum...ve mac biletlerimi
otoata
Üye
aga ben beşiktaşlıyım ama saol bende alttakine istediği ne varsa bırakıyorum süper yaa !!!!
elmyra
Üye
Ben makyaj malzemelerimi miras bırakacam ojelerimiii deee tabii tırnak törpümü eteklerimii vee abiye kıyafetlerimideee
TURKISH POWER
Üye
Konu Sahibi
ıyı valla....keremersonla pazarda satarız bunları
alttakıne 1 adet top kek
otoata
Üye
saol abi karmın actı zaten iyi oldu bende alttakine topkek in çöpünü bırakıyorum elimde kaldı çöpe gitmesin... dimi yaaa !
ChampionsTR
Üye
Bende alır çöpe atarım onu
Alttakine bir 2.5 litrelik Cola bırakıyorum afiyetle içsin
enigma
Üye
Ohhhh sağolasın kardeşim cola verenlerin çok olsun
bende alttaki arkadaşın verdiği coladan1 bardak ve yanında bi biskrem versem olur mu?
mservank
Üye
olur olur bal gibi olur ben alttakine evimi bırakıyorum
TURKISH POWER
Üye
Konu Sahibi
alırım
enigma
Üye
değerli bişey bıraksaydınız yaw alttaki arkadaşım sana geçen yıl yaptığımız yatı bırakıyorum sahibi ben değilim ama sahibide bana bırakır umarım
manyak!
Üye
çok saol yaa hiç gerek yoktu yata
bende aşşağıdakine gitarımı bırakıyorum
TURKISH POWER
Üye
Konu Sahibi
bendede gıtar var nolucak sımdı....bende benım gıtarı bırakıyorum
keremerson
Üye
bende n70 imi bırakıorum
enigma
Üye
fazla telefon göz çıkarmaz bende özenle sakladığım ericsson 688 mi bırakıyorum. vasiyetimdir
elmyra
Üye
ben aşağıdakinee çikolata paketlerimii bırakıyorumm ama sadece jelatinlerini çünkii içlerinii benn yedimmmm
TURKISH POWER
Üye
Konu Sahibi
ii zaten cıkolata sevmiorum :P alttakıne mp3 bırakıyorum(creative)
elmyra
Üye
bendeee 20000 i geçkinn istersenn ben sanaaa onlarıı miras bırakayımm amaa öldüktenn sonraaa