Almanya vergileri?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
Almanya vergileri?
Arkadaşlar Almanya'da bir telefona ne kadarlık bir vergi uygulanıyor?
 

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi

Özel Vergisi (%25)
Katma Değer Vergisi (%18)
Bandrolü 100 TL
Diğer vergiler 30 TL
Bayi kârı 200 TL

(bizimkiler böyle)

Bana almanya, rusya ya da italya'nın kiler lazım.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
boşuna kendini yorma kardeşim o şekilde lumia920nin Türkiye fiyatini cikartamazsin
 
goldda 1.500 TL'ye lumia 900 var 920'de büyük ihtimalle 1.800 TL falan olur

almanya fiyatlarına mediamarkt.de'den bakabilirsin
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir ornek vereyim; nokia 808 italyada 600€ dan satişa cikmişti. Türkiye'ye 1500tl den girdi. Şimdi yine lumia920 italya fiyati 600€
 
Tepkiler: kullanıcıadları

SkyLaBTR

Üye
bir ornek vereyim; nokia 808 italyada 600€ dan satişa cikmişti. Türkiye'ye 1500tl den girdi. Şimdi yine lumia920 italya fiyati 600€

abi 808 kamera telefonu, 920 de ise herşey var... Kamera, stabilite, iyi bi arayüz... Işletim sistemleri de farklı... Fiyata bi fark olur mu 808 ile??
 

aleranol

Üye
bir ornek vereyim; nokia 808 italyada 600€ dan satişa cikmişti. Türkiye'ye 1500tl den girdi. Şimdi yine lumia920 italya fiyati 600€

abi öyle ama şimdi 1€=2.32tl yani 600€ vergiler falan dahil 2.300küsür liraya geliyor. Nasıl olacak bu iş çözemedim. Hele zaten dövizi çevirince 1500 ediyor. Birde bunun karı ve vergisi var. Bence 1900den aşağıya geleceğe pek benzemiyor.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici

avrupada vergileri en yuksek ulke italyadir. Fakat cihaz almanyada italyadan pahali. Yani Nokia ulkelere gore fiyat belirliyor. Türkiye icin de benim tahminim 1400-1600 araligi olur. Tabi cihaz avrupada cok tutulursa ki oyle gorunuyor bu rakam 1700 lere cikabilir. Operator kampanyalarinda 90-110tl aylik faturalarla satilacaktir diye tahmin ediyorum.
 

abi 808 kamera telefonu, 920 de ise herşey var... Kamera, stabilite, iyi bi arayüz... Işletim sistemleri de farklı... Fiyata bi fark olur mu 808 ile??

Nokia fiyatlandırmayı her ülkenin alım gücüne göre yapıyor bundan bahsediyor.Normalde vergiler ile Iphone en az 2100 lira gibi başka ülkelere göre uçuk bir fiyattan gelecekken Nokia Türkiye'deki vergileri ve alım gücünü göz önüne alıp daha az kar edip sürümden kazanmayı düşünecektir.Bu yüzden 808 1500 TL şuanda.Telefonların özellikleri farklı olabilir fakat bu özellikler yurtdışında fiyat farkı yaratmıyor mu ya da kamera ağırlıklı telefonlara daha az mı vergi kesiliyor, hayır.O yüzden Nokia telefonların fiyatlarını düşünürken diğer firmaları değil Nokia'nın satış stretejisini incelemek gerekiyor.Ben 1800'den pahalı olacağını zannetmiyorum.
 
Tepkiler: Placebo-

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
Katılıyorum. Bencede ülke'ye göre fiyat belirliyor.
 

aleranol

Üye
eğer her ülkenin alım gücüne göreyse ben arakandan almalıyım : gavurlar türkiyeye akın ediyormuş ucuz lumia için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...