Alınık Telefon

  • 24 Eylül 2013
  • 605 Okunma
  • 9 Cevap

  1. Arkadaşlar kız kardeşim daha 5. sınıfa geçti her nekadar istemesekte artık ona telefon almak zorundayız şuan yaşı itibariyle ona en fazla 300 TL bütçe ayırdık.Bana öneriniz varmı(Temple Run-Candy Crush Saga) özellikle oynadığı 2 oyun bu oyunu rahat çalıştıracak bir telefon istiyorum max bütçe 300 TL Şimdiden teşekkür ederim
    ---
    Hadi beyler yokmu tavsiye
     


    Yazan: hakanmert5
  2. 300 e o oyunlar icin bulamassin temple run armv7 cihazlarda calisiyo armv7 cihazlarda 300 den fazl
     
  3. 2.el rahat bulursun da sıfırını zor.
     
  4. 2. el istiyorum kendime yeni iphone 5s aldım 0 alamam onun için 2. el tavsiyelerinizi bekliyorum
     
  5. bütçeyi biraz da zorlarsan 400 liraya 2.el wonder alırsın. Wonder da candy crush ve temple run subway surf gibi oyunları rahatlıkla çalıştırır.
     
  6. Kız kardşim 5.sınıf 400 tl fazla bence
    ---
    Xperia U alınmıştır
     
    mehsevim bunu beğendi.
  7. 2. el mi aldınız ?
     
  8. En iyisini yapmışsın, işinizi fazlasıyla görür.
     
  9. Xperia U hocam
     
Yüklüyor...
26/09/2018 - 07:45