Bi kız seni umursamamaya başladığı ilk anda onu bir anda silebileceğini hissettirmiyor ve hala üzerine düşüp hayatında tutmaya devam ediyorsan hata sende derim, en ufak hatasında kapının önüne koyulacağını bilecek ki bak ozaman hata yapıyo mu, yapıyosa da şutlayacaksın bir ana bile tereddüt etmeden, hadi güzelim ben bu işlere gelemem herkes kendi yoluna diyebilmelisin, sırf bu kendinden emin tavırlarınla bile bi kızı kendine aşık edebilirsin, herzaman zor olan değerlidir. Diğer yazdıklarını çok mantıklı buldum katılıyorum sana, yani bi kızı ''diktiğin'' için senle beraberse hiç olmasın daha iyi, zaten sırf bu yüzden senleyse başkası da ''diker'' bu sefer haberin bile olmaz