Akıllı Telefon Bomba Gibi Patladı

Sponsorlu Bağlantılar

tapatalk

tapatalk

Üye
E-posta yüzünden patlamasi imkansiz 350 de calisiyo mail okurken
 


SHS

SHS

Üye
Akıllı telefon değil akıllı bomba mübarek :ehe

Smart Bomb :D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
o kadar patlayacak bisey de yok ki icinde. yansa neyse
 
restmod

restmod

Üye
Kadinlar telefonu cebinde tasimaz cantasinda tasir :D o yuzden bence bu haber yalan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
S4"dünde hanerini alırız yakında
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Normal kullanımda gayet iyi isinmiyor fakat oyunlarda ateş gibi mübarek. Rr3 oynuyorum 30 dk filan cihaz alev gibi elim yanıyor dokunurken.

aynen.note2 de de oyle... downclock yapsak değişir mi birşey süleyman
 
enterneoll

enterneoll

Üye
akıllı patlama özelliği :D benim cihaz patlamadı sorun yok :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye


' Underclock ' yetmez gelen voltajı da düşürmek lazım. Ama bunun için yine sağlıklı değerler lazım.

ben downclock diye biliyordum :hih:

yapacak birsey yok o zaman katlancaz isiya.....
 
codblackops2

codblackops2

Üye
tamam o zaman :pro2:

- - - Eklendi - - -

ama yemez şu an yapmaya :ehe
 
Anil-D

Anil-D

Üye
hormu kullandı naptı
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Hele bir saf halinden sıkıl ondan sonra :) ben stock olarak 1 ay kullandım :ehe

ben daha uzun süre dayanabilirim galiba :D mc4 oynadiysan onda da rr3teki gibi ciddi bur isinma oluyormu
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar telefon cepte dururken nasıl ısınıp da patlar anlamadım.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
aynen bende :D
 


Üst Alt