E-posta yüzünden patlamasi imkansiz 350 de calisiyo mail okurken
Akıllı telefon değil akıllı bomba mübarek
Smart Bomb![]()
Yapma ama. 
Normal kullanımda gayet iyi isinmiyor fakat oyunlarda ateş gibi mübarek. Rr3 oynuyorum 30 dk filan cihaz alev gibi elim yanıyor dokunurken.
[ENGİN];6293639' Alıntı:
Samsung'un yalancı'sıyım ben?

aynen.note2 de de oyle... downclock yapsak değişir mi birşey süleyman
' Underclock ' yetmez gelen voltajı da düşürmek lazım. Ama bunun için yine sağlıklı değerler lazım.

ben downclock diye biliyordum
yapacak birsey yok o zaman katlancaz isiya.....

tamam o zaman
- - - Eklendi - - -
ama yemez şu an yapmaya![]()
ben stock olarak 1 ay kullandım 
Hele bir saf halinden sıkıl ondan sonraben stock olarak 1 ay kullandım
![]()
mc4 oynadiysan onda da rr3teki gibi ciddi bur isinma oluyormu
ben daha uzun süre dayanabilirim galibamc4 oynadiysan onda da rr3teki gibi ciddi bur isinma oluyormu

