age of empires 2 ya da 3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mrt-06

mrt-06

Üye
    Konu Sahibi
age of empires 2 ya da 3
Arkadaşlar age of empires 2 ya da 3 farketmez bu sistemde çalışır mı?
-İntel GMA ekran kartı (windows 7 starter ile paylaşımlı)
-762MB ekran kartı belleği
-2CB ram
-intel atom n2600 1.60ghz hız
-1024.600 çözünürlük
verilen sistemden anlaşıldığı gibi cihazım netbook bu oyunu kasmadan oynayabilirmiyim?
 


RaplexTR

RaplexTR

Üye
3 bilmiyorumda 2'yi çok rahat oynarsın :)
 
mrt-06

mrt-06

Üye
    Konu Sahibi
yükledim sorunsuz çalıştı yinede saol ilgilendiğin için
 
Silinen Üye 2278206

Silinen Üye 2278206

Kapalı Hesap
3 üde oynarsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt