mrt-06
Üye
age of empires 2 ya da 3
Arkadaşlar age of empires 2 ya da 3 farketmez bu sistemde çalışır mı?
-İntel GMA ekran kartı (windows 7 starter ile paylaşımlı)
-762MB ekran kartı belleği
-2CB ram
-intel atom n2600 1.60ghz hız
-1024.600 çözünürlük
verilen sistemden anlaşıldığı gibi cihazım netbook bu oyunu kasmadan oynayabilirmiyim?
-İntel GMA ekran kartı (windows 7 starter ile paylaşımlı)
-762MB ekran kartı belleği
-2CB ram
-intel atom n2600 1.60ghz hız
-1024.600 çözünürlük
verilen sistemden anlaşıldığı gibi cihazım netbook bu oyunu kasmadan oynayabilirmiyim?

