Adreno 420 Geliyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Uruloki

Uruloki

Üye
ilk kasma konusuna gelelim sorun oyunun sorunu uyumsuz optimize değil yani yapacak bir şey yok şimdiyse işlemcilere gelelim bence herkes bir tegra 4 e baksın çünkü her şey toz duman olmuş durumda yani böyle bir performans verirse nvidianın oyun konsolu bence alınması gerekir

 


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
allahım bu ne demek böle yaaaa:aha:
 
pRime.

pRime.

Üye
Ben de symbian anlayışına vurgu yapmak için edebiyat sanatını kullanmıştım :)

Anlaşılmamış demek.

sadece yazıdan anlamıyorum kusura bakmayın.

- - - Eklendi - - -

ilk kasma konusuna gelelim sorun oyunun sorunu uyumsuz optimize değil yani yapacak bir şey yok şimdiyse işlemcilere gelelim bence herkes bir tegra 4 e baksın çünkü her şey toz duman olmuş durumda yani böyle bir performans verirse nvidianın oyun konsolu bence alınması gerekir


yok aga sgx 554 geçiyor abartılcak bir yanı yok.

 
Türe

Türe

Üye
Android donanimda , ios yazilimda devrim yapti :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
sadece yazıdan anlamıyorum kusura bakmayın.

- - - Eklendi - - -



yok aga sgx 554 geçiyor abartılcak bir yanı yok.



valla serdar ilk defa geçiliyor sgx yani andriod cephesinde büyük devrim ki geçtiği donanım ipad in donanaımı yan çok kral bir donanım ayrıca bir halt olmaz deniyordu tegra 4 den onun için paylaştım birazda
 
pRime.

pRime.

Üye



valla serdar ilk defa geçiliyor sgx yani andriod cephesinde büyük devrim ki geçtiği donanım ipad in donanaımı yan çok kral bir donanım ayrıca bir halt olmaz deniyordu tegra 4 den onun için paylaştım birazda

kanka o verdiğim resimde sgx554 üstün yalnız.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
kanka o verdiğim resimde sgx554 üstün yalnız.

Valla ben linkte okudugumu dedim resimlere bakmadım cunku ipad 4 un offscreen da 51 fps verdiğini biliyorum tegra 4 57 ki bu haberi gördükten sonra glbenchmark a bakmistim ve cihazı goremedim açıkçası yani koyulduysa bilemem
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Valla simdi resimlere baktım o ustteki tegra 4 fegil theverge de vido var bariz glbenchmark egytp offscreen 57 fps hacım o resimdeki cihaz değil yani
 
pRime.

pRime.

Üye
Valla simdi resimlere baktım o ustteki tegra 4 fegil theverge de vido var bariz glbenchmark egytp offscreen 57 fps hacım o resimdeki cihaz değil yani

iyi de o değilse bile sadece egypt offscreen'de mi geçiyor yok mu başka üstünlüğü?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
iyi de o değilse bile sadece egypt offscreen'de mi geçiyor yok mu başka üstünlüğü?

valla onu yazmışlardı bilemiyorum ki egytp offscreen da gl in en baba benchmark ı yani dur siteye bir daha bakıyorum şimdi

edit: yok ki hacı yani nvidanın cihazı bile yok gpularda tegra 4 de yok

aha video

<span style="font-family: Verdana"><font color="Red"><em><strong>[video=youtube;asQUdRKYVrQ]http://www.youtube.com/watch?v=asQUdRKYVrQ[/video]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt