Adreno 420 Geliyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erko merko

erko merko

Üye
    Konu Sahibi
hayır değil. lg nexus 4'ün çözünürlüğü ve lg optimus g'nin çözünürlüğü 768 x 1280 pikseldir.

Xperia z ve j butter fly ile karıştırdım pardon arkadaşlar. Adreno 320'yi iphone 5'in gpusu bile geçiyor zaten testlerde yakında mali t658 falan gelirse ortalık iyice kızışır
 


pRime.

pRime.

Üye


İyide neden kasıyor acaba :hmmm


Haber için :tşk:

optimize etmeleri gerekiyor yani basitçe oyunu daha uyumlu hale getirmeleri gerekiyor.


- - - Eklendi - - -

adreno 320 iyi bir gpu ancak abartıldığı kadar uçmuyor. Sgx ler her zaman bir adım önde.
 
acuxx

acuxx

Üye
Pc teknolojisi durdu mobil teknolojileri durmuyor
 
nalcam22

nalcam22

Üye
telefonlar aldı basını gidiyor
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
MWC 2013 yaklaştı.Bunları gözden geçirmekte fayda var :)
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
Ve biz hala adreno 200 :(
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Adreno 225 ile 320 arasında ne kadar fark var acaba? 420'yi sormuyorum bile :)
 
aleranol

aleranol

Üye
İleride en iyi ekran kartı hala iphoneda olursa üzülürüm. Benim bir sonraki telim umarım nit2den 2 veya 3 kat daha yüksek performans verir. Yojsa niye tekrar 2000 lira vereyim. Umarim teknoliji daha hizli gelisir.

- - - Eklendi - - -

Adreno 225 ile 320 arasında ne kadar fark var acaba? 420'yi sormuyorum bile :)

% 35-% 50 arası performans farkı var
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye


İyide neden kasıyor acaba :hmmm


Haber için :tşk:

belkide oyun nexus 4'ün sürümüne uygun değildir. o yzden kasma yapabilir. aynı sorun antutu benchmarkta vardi. nexus 4 ilk çıktığında 9000-1000 aliodu. güncelleme geldi antutu'ye. şimdi 18000 aliyor.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
320 neyinize yetmiyor be gevurun tohumları :ehe :)
 
Xelord

Xelord

Üye
Aynen nfsmw niye kasiyo nexus4te o donanimla:allalla:benim wonderda bile gram kasma yok.onda nasil kasiyor hala anlamadim:hmmm

Xperia Rayde de kasma yok ama arkadaşın One X'in de kasıyor. O Most wantedın ezikliği, iyi yapamamışlar. Yüksek çözünürlüklü tellerde kasıyormuş.
 
slant1111

slant1111

Üye
cep telefon sektörünü android canlandırdı :oke:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Artık cep telefonları bilgisayarlardan daha hızlı ilerliyo android olmasa bu olmazdı :)
ios olmasaydı androidin ne olduğunu bile bilemezdik bence :D her şey ios'un çıkmasıyla başladı. zaten android ios'un hep bir adım gerisinden geliyor.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
iOS'tan önce telefon da yoktu zaten :)

Symbian,java bunlar hiç olmadı :) Nokia 6600'ları kullanmadık Samsung java'lı seriler de olmadı :kop2:

Hep iOS'tu bunlar :kıskıs:

İlk uygulama mantığı(anlayışı) symbian ile başlamadı.Uygulama oyun yükleyip kaldırma,dosya yöneticileri falan hep iOS ile geldi daha önce yoktu :)
 
pRime.

pRime.

Üye
mobil sistem, akıllı telefon, tablet furyasını symbian başlattı. symbian olmasa ne android ne ios ne de başka bir sistem kullanıyor olurduk. symbian'ı sevmeseniz de gerçek budur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur
PriZm

PriZm

Üye
mobil sistem, akıllı telefon, tablet furyasını symbian başlattı. symbian olmasa ne android ne ios ne de başka bir sistem kullanıyor olurduk. symbian'ı sevmeseniz de gerçek budur.
:oke:

Ancak bana kalırsa android diye bir sistem olmasaydı 4 çekirdek işlemcileri vs bundan en az 10 yıl sonra görürdük bence :D
 
pRime.

pRime.

Üye

:oke:

Ancak bana kalırsa android diye bir sistem olmasaydı 4 çekirdek işlemcileri vs bundan en az 10 yıl sonra görürdük bence :D

yani o açıdan bakarsan evet.

- - - Eklendi - - -


İlk uygulama mantığı(anlayışı) symbian ile başlamadı.Uygulama oyun yükleyip kaldırma,dosya yöneticileri falan hep iOS ile geldi daha önce yoktu :)

hayır onlar da symbian ile geldi. market anlayışı ios ile geldi.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Ben de symbian anlayışına vurgu yapmak için edebiyat sanatını kullanmıştım :)

Anlaşılmamış demek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt