Oğuzhan
Üye
Zaten kullanmıyorum flash i hiç bi ise yaramiyordu zaten![]()

Zaten kullanmıyorum flash i hiç bi ise yaramiyordu zaten![]()

Kardeşim bu flash olayı doğrumu
Hommate kim, DM'den?O da mesaj atmış. Dur ben Maxiye konusunu açayım. Kimler var DM'de
![]()
küfür edesim geldi de tuttum 
Beni de özel mesajla uyardılar.![]()
![]()

ofw de çalışıyormuş sadece ona göre dosyaları atın rofs a
Dm de Türkçe konuşmak yasakmı ondan mı uyarıldınız![]()
