Adobe Flash Lite 4.1 Dosyasını Denermisin (İstek)

Sponsorlu Bağlantılar



Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hommate kim, DM'den? :D O da mesaj atmış. Dur ben Maxiye konusunu açayım. Kimler var DM'de :)
 
kcsoft

kcsoft

Üye
yok abi burda soruma cevap yok anlaşılan :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Kardeşim bu flash olayı doğrumu

Doğru. Kısmen flaş player 10.1 desteği geliyor OFW'ye. Belki internetteki videoları açmaz ama performansı iyileştirilmiş bir flaşa sahip oluyorsun.
 
kcsoft

kcsoft

Üye
buda iyi bir haber inş. Olur
 
yetenek123

yetenek123

Üye
dosyaları nereye atıcağımızı söylersen yardımcı olabilirim
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
ofw de çalışıyormuş sadece ona göre dosyaları atın rofs a
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Beni de özel mesajla uyardılar. :@ :off:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Kim uyarıyo link atın :@
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
türkçe konuştuğumuz için ben uyarılmamışım
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
deneyeyim diyorum ama net paketi yok. Ui kullanıyorum :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Birgün basacaz DM'yi, bütün Türkler konu açıp sohbete başlicaz. Toplu ban :D
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Dm de Türkçe konuşmak yasakmı ondan mı uyarıldınız :@
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Baskın varsa beni de çağırın.:D
DM'de sadece 1 mesajım var.:D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Farklı isimle üye olacağım, Rambo_FT nicki işime yarıyor. Evet baskın var. Herkesi davet ediyorum.

---------- Eklendi @ 16:55:21 ---------- Yazıldı @ 16:54:38 ----------

Dm de Türkçe konuşmak yasakmı ondan mı uyarıldınız :@

Onlara öyle bi Türkçe konuşucam ki, feleklerini şaşıracaklar.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ben s60v5 moddingte farklı bir üyelik alıp konu açıcam hepiniz davetlisiniz :D
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
Biri sunu ofw de denese ne guzel olck ya
 


Üst Alt