Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Acill Yardım K750i Fotraf çekme
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asicetin
Üye
Konu Sahibi
Acill Yardım K750i Fotraf çekme
ARKADASLAR KAMERA TUSUNA BASIYORUM EKRANIN ORTASINDA BİR KARE ÇIKIYOR GİDİYOR ANCAK 7-8 DEFA BASARSAM FOTO ÇEKİYOR BANA YARDIMCI OLURSANINIZ ÇOK SEVİNİRİM
atta10
Üye
tuşta bir sorun olmasın
asicetin
Üye
Konu Sahibi
Yok Tuş çalısıyor Basıyor Ve Ekranın Ortasında Kare çıkıyor
west_advisory
Üye
tusla veya baska bir sey ile alakası yok sadece ayarlarda bi problem var sanıyorum
nightdragon35
Üye
ayrlarda bir problem yok.benim eski k750 dede aynı problem vardı cogu k750i nin önce joystigisonrada kamera tusu bozulur.servise görürmen en iyisi olucak.aynı problem bendede vardı,
rodeo1998
Üye
asicetin o tuşa basılı tutacaksın
+ maxipuan
vedat407
Üye
ewt ya bnde k750 var yeşil bi çerceve içinde cıkyoo parmagını tam oturtup tam sıkı basmazsan cekmiyo telefonunda sorun yoq senin
efeneco
Üye
Kardeş Tuşa Bir Kere Bas Biras Sert Bas Problemin çözülür
bashran
Üye
Kardeşim Tuşa Uzun Basacaksın O Zaman Resim çeker.
MaYsTRo
Üye
Kardş bende iLk aldığımda aynı sorunu yaşıyodm sonra sorunu kendim çözdüm, tuşa bidefa bas ama iii baS ozaman çeker...
219
Üye
dostlar kameraa tusuna dokunup cekın parmagınızı o yesil cerceve netlestırme ve en ıyı goruntuyu saglıyooo
tehir2
Üye
cok kolay tusa az bastinda ayarliyor tam bastinda cekiyor
jackal02
Üye
Arkadasım ben w810i kullaniyorum aynı sorun bende de var tusun altı tozlanmıs olabilir ben kuvvetlice bir üfürükle çözdüm sende dene
Odysseus
Üye
sony ericssonun bazı modellerde otofocus özelliği mevcuttur. senin telefonunda olduğu gibi. hafifbastığında netleme ve pozlama yapar tam bastığında fotorafı çeker
zomzalak
Üye
ett bir kere ii bas çözünürlülüğü bulunca çekiyo :S
xkadir61
Üye
aynı sorun bendede var
royalflush
Üye
makro olayı bu işte
tuş çift kademeli oldugu için cekmekte biraz sorun yasayabiliyorsunuz amazamanla alişirsiniz
tusun önce 1. kademesine basinli tutun yeşil çerceve cikinca 2. kademeye bastirin
gayz
Üye
tek seferde sert bas ve cek
atpl79
Üye
kardeş bi problem yoq telefonunda sadce otofocus özeliiği oparmağını biraz bas sonra çek alışırsın bnde de w810 war bnde aynı sorunu yaşamıştım alıştım
arikan_belalim
Üye
kardeşş kamera tuşu ilk bastığın zaman kare çıkıyosa kamera sağlamdır bende yaşadım aynısını çünkü
tuş iki basmadan meydana geliyo ilk basmada kare çıkar ikinci basamada ise görüntüyü yaklar ani ( çeker ) eğer ikinci basmada çekmiyorsa kamera tuşunda sorun war yüzde yüzzzzzzzz