Acill Yardım K750i Fotraf çekme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asicetin

asicetin

Üye
    Konu Sahibi
Acill Yardım K750i Fotraf çekme
ARKADASLAR KAMERA TUSUNA BASIYORUM EKRANIN ORTASINDA BİR KARE ÇIKIYOR GİDİYOR ANCAK 7-8 DEFA BASARSAM FOTO ÇEKİYOR BANA YARDIMCI OLURSANINIZ ÇOK SEVİNİRİM:utan
 


atta10

Üye
tuşta bir sorun olmasın
 
asicetin

asicetin

Üye
    Konu Sahibi
Yok Tuş çalısıyor Basıyor Ve Ekranın Ortasında Kare çıkıyor
 
west_advisory

west_advisory

Üye
tusla veya baska bir sey ile alakası yok sadece ayarlarda bi problem var sanıyorum
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
ayrlarda bir problem yok.benim eski k750 dede aynı problem vardı cogu k750i nin önce joystigisonrada kamera tusu bozulur.servise görürmen en iyisi olucak.aynı problem bendede vardı,
 

rodeo1998

Üye
asicetin o tuşa basılı tutacaksın
+ maxipuan
 

vedat407

Üye
ewt ya bnde k750 var yeşil bi çerceve içinde cıkyoo parmagını tam oturtup tam sıkı basmazsan cekmiyo telefonunda sorun yoq senin
 

efeneco

Üye
Kardeş Tuşa Bir Kere Bas Biras Sert Bas Problemin çözülür
 

bashran

Üye
Kardeşim Tuşa Uzun Basacaksın O Zaman Resim çeker.
 

MaYsTRo

Üye
Kardş bende iLk aldığımda aynı sorunu yaşıyodm sonra sorunu kendim çözdüm, tuşa bidefa bas ama iii baS ozaman çeker...
 
219

219

Üye
dostlar kameraa tusuna dokunup cekın parmagınızı o yesil cerceve netlestırme ve en ıyı goruntuyu saglıyooo
 

tehir2

Üye
cok kolay tusa az bastinda ayarliyor tam bastinda cekiyor
 
jackal02

jackal02

Üye
Arkadasım ben w810i kullaniyorum aynı sorun bende de var tusun altı tozlanmıs olabilir ben kuvvetlice bir üfürükle çözdüm sende dene :)
 
Odysseus

Odysseus

Üye
sony ericssonun bazı modellerde otofocus özelliği mevcuttur. senin telefonunda olduğu gibi. hafifbastığında netleme ve pozlama yapar tam bastığında fotorafı çeker
 

zomzalak

Üye
ett bir kere ii bas çözünürlülüğü bulunca çekiyo :S
 
xkadir61

xkadir61

Üye
aynı sorun bendede var:(
 
royalflush

royalflush

Üye
makro olayı bu işte
tuş çift kademeli oldugu için cekmekte biraz sorun yasayabiliyorsunuz amazamanla alişirsiniz
tusun önce 1. kademesine basinli tutun yeşil çerceve cikinca 2. kademeye bastirin
 

gayz

Üye
tek seferde sert bas ve cek
 

atpl79

Üye
kardeş bi problem yoq telefonunda sadce otofocus özeliiği o:oke:parmağını biraz bas sonra çek alışırsın bnde de w810 war bnde aynı sorunu yaşamıştım alıştım:)
 
arikan_belalim

arikan_belalim

Üye
kardeşş kamera tuşu ilk bastığın zaman kare çıkıyosa kamera sağlamdır bende yaşadım aynısını çünkü

tuş iki basmadan meydana geliyo ilk basmada kare çıkar ikinci basamada ise görüntüyü yaklar ani ( çeker ) eğer ikinci basmada çekmiyorsa kamera tuşunda sorun war yüzde yüzzzzzzzz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt