ACİL YARDIM! Kamera başarısız hatası alıyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

azK

Üye
    Konu Sahibi
ACİL YARDIM! Kamera başarısız hatası alıyorum.
1.0.2 kullanıyordum, kamera başarısız dedi birkaç kere sonra açtım, kapadım, micro sd ve simi çıkardım, sıfırladım, belki bunlardan belki korkusundan birkaç kere çalıştı. sonra Bada 2 yükledim 29 şubat bizim cfw'yi kamera hatası devam etti. Orijinale döndüm, bu sefer Garanti Bankası widget'ı çıkmadı ama BAATUR göründü. Kies'ten herşey yüklendi, telefonu görüyordu ama telefonu yüklemedi. Bada 2'yi tekrar yükledim, en sonunda şu Rusların bulduğu stune'le driver açmayı yapmak için 1.0.2'ye geri döndüm. Gene Garanti Bankası yok, herşey çalışıyor ama kamera bana mısın demedi. Şu anda Samsung da yok civarımda ve kameraya ihtiyacım var. Ne yapabilirim? Yeni telefon almaktan başka:(
 


Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
1.0.2 kullanıyordum, kamera başarısız dedi birkaç kere sonra açtım, kapadım, micro sd ve simi çıkardım, sıfırladım, belki bunlardan belki korkusundan birkaç kere çalıştı. sonra Bada 2 yükledim 29 şubat bizim cfw'yi kamera hatası devam etti. Orijinale döndüm, bu sefer Garanti Bankası widget'ı çıkmadı ama BAATUR göründü. Kies'ten herşey yüklendi, telefonu görüyordu ama telefonu yüklemedi. Bada 2'yi tekrar yükledim, en sonunda şu Rusların bulduğu stune'le driver açmayı yapmak için 1.0.2'ye geri döndüm. Gene Garanti Bankası yok, herşey çalışıyor ama kamera bana mısın demedi. Şu anda Samsung da yok civarımda ve kameraya ihtiyacım var. Ne yapabilirim? Yeni telefon almaktan başka:(


dostum burada anlattıgım yöntemden kameranı kontrol et http://www.maxicep.com/bada-os-genel-destek/telefonunuzu-test-edin-kontrolden-gecirin-616158.html eger yine çalışmıyorsa donanım olarak bir sıkıntı olmuştur :(
 

azK

Üye
    Konu Sahibi
Dediğini yaptım ve ekran siyah kalıyor. Gene de yazılımla ilgili bir sorun diye düşünüyorum. Bugün servise gidebilirsem anlarız.

----------Eklendi @ 01:24:39 ---------- Yazıldı @ 01:23:38 ----------

Bir de Garanti Bankası widget'ı neden çıkmadı? 1.0.2'ye flaşlayınca çıkması gerekmez mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt