azK
Üye
ACİL YARDIM! Kamera başarısız hatası alıyorum.
1.0.2 kullanıyordum, kamera başarısız dedi birkaç kere sonra açtım, kapadım, micro sd ve simi çıkardım, sıfırladım, belki bunlardan belki korkusundan birkaç kere çalıştı. sonra Bada 2 yükledim 29 şubat bizim cfw'yi kamera hatası devam etti. Orijinale döndüm, bu sefer Garanti Bankası widget'ı çıkmadı ama BAATUR göründü. Kies'ten herşey yüklendi, telefonu görüyordu ama telefonu yüklemedi. Bada 2'yi tekrar yükledim, en sonunda şu Rusların bulduğu stune'le driver açmayı yapmak için 1.0.2'ye geri döndüm. Gene Garanti Bankası yok, herşey çalışıyor ama kamera bana mısın demedi. Şu anda Samsung da yok civarımda ve kameraya ihtiyacım var. Ne yapabilirim? Yeni telefon almaktan başka

