Acil YARDIM İÇERİİ PLEASE.

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
valla 1 saat önce gitti heralde bida tam hatırlamıyorum ama 0.80 yazıyor üstte alttada kalan bakiye yazıyor1 saat önce gitti heralde tam hatırlamıyorum ama 0.80 yazıyor üstte alttada kalan bakiye yazıyor
 
whatsapı silince gitti yani whatsapp sürekli internet kullanıyor ondan dolayıydı yenden kur dene istersen
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
yani şimdi whatsappdan kaynaklı bi durum mu tl gitmesi ?
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
onu senin dedigin gibi yaparsam bida 0.80 krş gitmez demi aga
 
Internetin acikmi ki watsaptan kaynaklı oldugunu dusunuyorsun?
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
google play storeden bi oyun indirip kuruyorum yada whatsappdan çıkıp oyuna giriyorum bakıyom tl gidiyor az önceden beridir whatsapp silinik hiç tl gitmedi sorun arkadaşın dedigi gibi whatsappdan kaynaklanıyor olabilir
 
Mobil veri acarsan diger uygulamalarda net kullanabilir.
Yani net paketin yoksa neden mobilveri açıp kontorunun gitmesini sagliyorsun?
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
net paketim var ayrıca mobil veri açmadan gidiyor zaten kontorum wifi ile kullanıyorum onda bile gitti yani
 
Tepkiler: Bahadir_fb

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
valla bilmiyorum ama yurtdışına göndermiş smsi ya bakalım yarına kadar yollucak mı sms bida
 

fk555897

Üye
Telefonu fabrika ayarlarına döndür. Büyük ihtimalle düzelir.
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
Eğer yarında giderse tl önerinizi denicem
 
Cozumun bu mu?
Sms gönderen uygulamayı tekrar yukleyince yine aynısı olmayacakmi peki?
whatsapp sms göndermez sadece kurarken sana gönderir o internete bağlanıyo ve operatör de 1kb bile kullansan affetmiyo
Cozumun bu mu?
Sms gönderen uygulamayı tekrar yukleyince yine aynısı olmayacakmi peki?
whatsapp sms göndermez sadece kurarken sana gönderir o internete bağlanıyo ve operatör de 1kb bile kullansan affetmiyo tlefon java tabanlı ise yapacak bişey yok android ise bir yolu bulunur
 
whatsapp sms göndermez sadece kurarken sana gönderir o internete bağlanıyo ve operatör de 1kb bile kullansan affetmiyo
Watshap ilk kurulumda sms gönderir numara onayı icin ve kontorun gider bu yuzden

Ayrica arkadasin net paketi varmış zaten parası niye gitsin?
Hic dusundunmu bu konu uzerinde