Acil YARDIM İÇERİİ PLEASE.

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
Acil YARDIM İÇERİİ PLEASE.
Arkadaşlar yurtdışından gelmiş olan samsung Note III telefona bugun sım kartımı taktım ama sürekli 0.80krş bakiyeden tl gidiyor sonra müşteri hizmetlerini aradım ve sordum yardımcı olan arkadaş ise dediki telefon yurtdışından geldigi için oraya sms gönderiyor bunu nasıl kapatırım arkadaşlar bilenler acil yardım...
 
imei kayıtlı mı bnm ip5 de sorun olmadı böylebir de telefon çin malı java olmasın javalarda da böyle sorunlar oluyor
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
telefon samsung note 3 çin malı degil kore malı
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
ona bakmadım işte ona nasıl bakıcaz ?evet whatsapp çalışıyor onu nasıl kapatcam
 
ona bakmadım işte ona nasıl bakıcaz ?evet whatsapp çalışıyor onu nasıl kapatcam
telefonun arka kapağı çıkar bataryayı çıkar orda kodlar yazar ordan imei olanı
buraya yaz sorgula de whatsappı sil istersen bnm c3 te de aynı sorun oluyodu bu tarz çakma veya s40 tellerde olur bu whatsapp sürekli hattan bağlanmaya çalışır
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
şuan whatsappıda kaldırdım telefondan ımeı dedigin yere sorgulatıyom ve kayıt bulunamadı diyo
 
şuan whatsappıda kaldırdım telefondan ımeı dedigin yere sorgulatıyom ve kayıt bulunamadı diyo
imei kayıtlı değil ise geçmiş olsun tel 1 ay içinde kapanır ve bidaha sim kart kullanamazsın bir yere götürüp kayıt ettirmelisin ve şunu dene telde *#06# yap orda yazanı sorgulat ordaki kayıtlıysa sorun çıkmaz
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
peki iemi 1 ay içinde tekrar yaptırsam sorun olur mu ?
kapanırmı mı kapanmaz mı tekrar iemi yaptırtsam
 
peki iemi 1 ay içinde tekrar yaptırsam sorun olur mu ?
kapanırmı mı kapanmaz mı tekrar iemi yaptırtsam
kapanmaz imei kaydettirirsen sadece snn sim kartta kullanacaksan bedava yapıyorlar ama dediğim o sıfır *#06# yi numara yazma kısmına yaz çıkanı sorgulat belki kayıtlıdır
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
dedigin gibi *#06# yapıp sorgulattım ve kayıtlı görünüyor kapanma ihtimali varmı ?
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
Samsung GT-I8150 diye kayıtlı
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
ee peki bu tl gitme olayını nasıl çözcez aga bi yardımcı olsan eger anlıyosan
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
aynen rahatladım kayıtlı diyede bu 0.80 krş olayını çözmek gerek müşteri hizmetleri yurtdışına sms gönderiyor diyo onu hangi uygulama yapar veya sms göndermemesi için nasıl engellicez
 
aynen rahatladım kayıtlı diyede bu 0.80 krş olayını çözmek gerek müşteri hizmetleri yurtdışına sms gönderiyor diyo onu hangi uygulama yapar veya sms göndermemesi için nasıl engellicez
3g yi kapat ve sana net kullanıldığına dair bildirim geliyor mu
 

Magdur1

Üye
    Konu Sahibi
eed geliyor 0.80 krş kalan bakiye 5.80 yazıyor