Acil Nokia 701 flash atmak!nasıl oluyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elittt24

Üye
    Konu Sahibi
Acil Nokia 701 flash atmak!nasıl oluyor?
Merhaba arkadaslar yurtdısından nokia 701 geldi elime dilini çevirmek istedim ilk nss ile ürün kodunu değiştirdim ve değişti ve daha sonra nokia suite ile bastan yazılımı yuklemek ıstedım hata verdı ve telefon dondu kaldı sımdı ekran sadece acılıstakı sıyah ekran ve ustunde nokıa yazıyor gerısı gelmıyor sanırım flash atmam gerekecek ama bır turlu basaramadım bana yardımcı olabılırmısınız lutfen!
Phoenixi denemedım navifirm plus ile yazılımıda ındırdım ama bır turlu yukleyemedım ve telefonu tanıtamadım???sanırım NOKIA c7 ile hersey aynı bu telefonun!
 


DustoJniK

DustoJniK

Üye
Merhaba arkadaslar yurtdısından nokia 701 geldi elime dilini çevirmek istedim ilk nss ile ürün kodunu değiştirdim ve değişti ve daha sonra nokia suite ile bastan yazılımı yuklemek ıstedım hata verdı ve telefon dondu kaldı sımdı ekran sadece acılıstakı sıyah ekran ve ustunde nokıa yazıyor gerısı gelmıyor sanırım flash atmam gerekecek ama bır turlu basaramadım bana yardımcı olabılırmısınız lutfen!
Phoenixi denemedım navifirm plus ile yazılımıda ındırdım ama bır turlu yukleyemedım ve telefonu tanıtamadım???sanırım NOKIA c7 ile hersey aynı bu telefonun!

Forumda mevcut flash işlemi. Sen deadphone flash atacaksın telefonu tanıtamadım derken sadece product kodunu seç no connet seçili olsun indirdiğin dosya ile birlikte flashla bu kadar.
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Ama Nss ile product kodunu degistirmen imkansiz.bence yanlis bir islem yapmissin.yeni telefonlarda product kodu degistirme islemi olmadan dil yuklenebiliyor.
neden oyle bir isleme kalkistina anlam veremedim ama.birde phoenix denemedim diyorsun birde teli tanitamadim diyorsun cok celiski var dediklerinde.phoenix denemeden ne gibi programla tanitmaya calisiyorsun?anlam veremedim.yaptiniz islemleri tam bastan ve sirasiyla anlatirsan yardim edebiliriz.
 
belco2

belco2

Üye
bilgisayara bu programı kur

Phoenix Service Software 2011 46 2 47246


C\ProgramData\Nokia\Packages\Products\rm-774
RM-774_111.030.0609_C00.01_79.92_prd.rofs3.fpsx
RM-774_111.030.0609_U01.01_79.92.uda.fpsx
RM-774_111.030.0609_01.01_EURO1_79.92_prd.rofs2.fpsx
RM-774_111.030.0609_79.92_prd.core.fpsx
RM774_059L8D6_111.030.0609_007.DCP
RM774_059L8D6_111.030.0609_007.VPL
RM774_059L8D6_111.030.0609_007_signature.bin

AŞAĞIDAKİ EKRAN GELİYOR File YAZAN BUTONA TIKLIYORUZ




SONRA Scan Product'a TIKLIYORUZ





TELEFON BİLGİLERİNİZ AŞAĞIDAKİ KIRMIZI ALANDAKİ GİBİ GELİYOR




Flashing'e TIKLIYORUZ SONRA Firmware Update'e TIKLIYORUZ




ŞİMDİ Product Code yazan yerde TEL BİLGİLERİNİZ GÖRÜNÜYOR
AŞAĞIDA Refurbish BUTONUNA TIKLADIĞIMIZDA YAZILIM TELEFONA YÜKLENMEYE BAŞLAYACAK
ŞARJINIZ YETERLİ OLSUN.




İŞLEM TAMAMLANDIĞINDA BAŞARILI OLDUĞUNU GÖSTEREN AŞAĞIDAKİ PENCERE AÇILACAKTIR TAMAM DİYİN VE PROĞRAMI KAPATABİLİRSİNİZ ARTIK GÜLE GÜLE KULLANIN..
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
gerisini anlatmamisin arkadasin bilgisi yok heralde.
 
ASC33

ASC33

Üye
soruyu soran arkadaş kayboldu herhalde.neyse ben tekrar konuyu canlandırayım,bende 701 aldım,önceki telim 5800'dı hertürlü flash vs.biliyordum JAF'la atıyorduk ama şimdi durum değişti phoenix falan nasıl flash atabilirim özellikle son versiyon için daily de CFW'ler varmış tavsiye edeceğiniz şeyler varmı
 
aliosman166

aliosman166

Üye
soruyu soran arkadaş kayboldu herhalde.neyse ben tekrar konuyu canlandırayım,bende 701 aldım,önceki telim 5800'dı hertürlü flash vs.biliyordum JAF'la atıyorduk ama şimdi durum değişti phoenix falan nasıl flash atabilirim özellikle son versiyon için daily de CFW'ler varmış tavsiye edeceğiniz şeyler varmı
aynı sorun bende de var aslında usb yi şarj cihazı olarak görmese sorun yok jaf ile flashlayacağım ama telefon açık kaldığından olmuyor biri bize yardım etsin lütfen !
 
hizan

hizan

Üye
arkadaşım bana özelden pm at yardımcı nolayım dedim cvb vermedin nasıl yardımcı olalım ki.
 

sefaturut

Üye
Valla ben navifirmden 701 son versiyon indirdim 795 mb indirdi benim dil kodum: 059H048 bu idi *#0000# yaparak baktım sonra program files nokia phoenix produsts içine rm-774 diye klasör oluşturdum phoenix i açtım flaşladım hiç sıkıntı olmadı jet gibi maşallah :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt