Acil Nokia 701 flash atmak!nasıl oluyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elittt24

Üye
    Konu Sahibi
Acil Nokia 701 flash atmak!nasıl oluyor?
Merhaba arkadaslar yurtdısından nokia 701 geldi elime dilini çevirmek istedim ilk nss ile ürün kodunu değiştirdim ve değişti ve daha sonra nokia suite ile bastan yazılımı yuklemek ıstedım hata verdı ve telefon dondu kaldı sımdı ekran sadece acılıstakı sıyah ekran ve ustunde nokıa yazıyor gerısı gelmıyor sanırım flash atmam gerekecek ama bır turlu basaramadım bana yardımcı olabılırmısınız lutfen!
Phoenixi denemedım navifirm plus ile yazılımıda ındırdım ama bır turlu yukleyemedım ve telefonu tanıtamadım???sanırım NOKIA c7 ile hersey aynı bu telefonun!
 


jeki01

jeki01

Üye
Bende yurt dışından 701 aldım, Türkçe menü yükledim sorunsuz çalışıyor.
Phoenix programıyla yükledim.
 
APOvBABA

APOvBABA

Üye
Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Eğer telefonun çöktü ise Phoneix'i yükle, seçeneklerden open product'a tıkla, oradan telefonunun ürün kodunu bul ve seç. Daha sonra Flashin sekmesinden firmware update' ye tıkla açılan pencerede product code bölümünden indirdiğin flash dosyalarını seç (Yazılım dosyalarını, Phoneix'in kurulu olduğu yerin örn; "C:/Program Files/Nokia/Phoneix gibi" Products klasöründe ürün kodu ismiyle yeni klasör oluşturup onun içine atacaksın.) Onun altından Dead Phone USB Flashing'i işaretle ve Refurbish'e tıkla işlemin tamamlandıktan sonra tamamdır inş. Bilgim kadarıyla yardım etmeye çalıştım inş faydalı olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt