osmanlar_31
Üye
acil ios 4.2 ile ilgili bi sorum var
benim telefon ios 4.1 yükselttim baseband 5.14.02 oldu simdi ben ios 4.2 yükseltirsem jb yapıp baseband degişirmi onu sorcam yoksa ios 4.2 basebandıdamı 5.14.02 öyleyse yükleyip bekliyecem unlock u bi yardımcı olursanız!!!!! iphone 3g yurt dışıdan geldi


