acil ios 4.2 ile ilgili bi sorum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

osmanlar_31

Üye
    Konu Sahibi
acil ios 4.2 ile ilgili bi sorum var
benim telefon ios 4.1 yükselttim baseband 5.14.02 oldu simdi ben ios 4.2 yükseltirsem jb yapıp baseband degişirmi onu sorcam yoksa ios 4.2 basebandıdamı 5.14.02 öyleyse yükleyip bekliyecem unlock u bi yardımcı olursanız!!!!! iphone 3g yurt dışıdan geldi
 


cmlkrc

cmlkrc

Üye
bekle kardes bi şey yapma baseband bi çıksın bakalım ne olaak sonra unlock beklersin valla 3 ay
 

osmanlar_31

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeş beklicem gene bu ios 4.2 baseband ı belli mi ?
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
eve gidince kardesimin telefonuna yükliyeceğim onun ki turkcellden alınma baseband ı yazarım buraya
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar siz siz olun baseband yükseltmeyin hep custom fw kullanın..
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
nadir bu baseband yükseltmemem olayı nasıl oluyor bu custom fw falan
 

osmanlar_31

Üye
    Konu Sahibi
aynen ben güncelleştirdigimde baseband da yükseldi bu custom dedigin le redsn0wmu yapıyoruz yoksa o hazır jbli sadece itunesten yüklüyormuyuz nasıl ?
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
bence redsn0w
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hayır arkadaşlar snowbreeze veya pwnagtool ile yapılıyor.genelde custom fw yi netten buluyorum.sn0wbreeze 4.2 için çıkmadı ama yakında çıkar bekleyin hemen 4.2 yüklemeyin baseband yükselirse yine unlock beklemek zorunda kalırsınız..
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
teşk.
 
cptalperen

cptalperen

Üye
en iyisi kökten simfree :oke:
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
baseband 05.15.04 oldu
 

osmanlar_31

Üye
    Konu Sahibi
üff cok kötü olmus be bu unlockta uymaz yeni ios sürümüne kadar beklicen herhalde
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ya arkadaşlar niye acele ediyorsunuz? bir sürüm çıkar çıkmaz yüklemeyin çünkü yeni çıkan sürüm unlock kapatıyor..
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
yok bu kardesimin tel unlock sorunu yok :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt