Tavsiye ace 2 stabillik güncellemesi?

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
ace 2 stabillik güncellemesi?
Arkadaş lar merhaba...samsung ace 2 ye 4.1.2 verdi ve bende dahil herkesde kasma sorunları meydana çıktı.samsung bunu göz önünde bulundurarak aylardır neden bir stabillik güncellemesi yayınlamıyor? Telefonun rami 624 oldu ve genelde 425-450 mb kullanılıyor ama onda bile kasıyor bunun nedeni işlemcisimi çift çekirdek 800 mhz yetersiz mi?birde ace 2 jellybean için 1 ghz varmı (kernel)?
 

tapatalk

Üye
Yav ne yaptım diyorum vermiyosun diyo
 
Tepkiler: BurakTura

Tmobile

Üye
Samsung Neden Vermiyor Başlığı Biraz tuhaf olmuş! Ama herneyse şimdi her şirket mesela apple guncelleme verdi iphone 4 e ios 7 verildi neden bir üst modele geçilsin diye ki çoğu kullanıcı 5s veyatta 5 e geçti 4 s e geçen pek fazla kullanıcı yok neden seneye onunda desteği bitecek samsung alt modellere artık maalesefki desteğini kesti alıcaksınız note 3 rahat ediceksiniz demek istiyor aslında kullanıcılara yapılan haksızlık bu ne kadar ekmek o kadar köfte Hesabı.
 

ortak42

Üye
    Konu Sahibi

Malesef dediğin gibi...hiç müşterinin parası varmı düşünmüyor.note 3 ünde 1-2 yılda modasını geçirir...apple gibi tek seri çalışmıyor..s miş, note miş megaymış ve 10u geçkin orta seviye...hatta adı orta verdiği romlarla 3310 dan geç açıyor rehberi...samsungu seviyorum ama bu huyunu sevmiyorum
 

Tmobile

Üye
androidin doğasında linux tabanlı olduğu için kasıyor bu değiştirilemez note 3 denememde 1 aylık kullanımda kasmaya başladığını gordum root falan yok .
 
Tepkiler: ortak42
bende memnum değilim samsung dan güncellemeler berbat alırken iyi sattıktan sonra hadi üst model apple kesinlikle daha iyi güncellemede sıkıntı yok cihaz değişimi yapılıyor
 
Tepkiler: ortak42
androidin doğasında linux tabanlı olduğu için kasıyor bu değiştirilemez note 3 denememde 1 aylık kullanımda kasmaya başladığını gordum root falan yok .
Android OS'un ağır olması Dalvik VM'den dolayıdır. Ve samsung romları da ağır oluyor ondan takılmalar yaşıyor olabilirsiniz. AOSP 4.4 kullanıyorum ve sorun yok şu an gayet akıcı
 
Tepkiler: The Shadow

Tmobile

Üye
Android OS'un ağır olması Dalvik VM'den dolayıdır. Ve samsung romları da ağır oluyor ondan takılmalar yaşıyor olabilirsiniz. AOSP 4.4 kullanıyorum ve sorun yok şu an gayet akıcı
note 3 orjianal kendi romunda kasıyor .
 
Tepkiler: ortak42

Invoke

Üye
Çünkü bu cihazdan sıkılıp yeni bir samsung cihaz alman gerekiyor. Eğer buna doğru düzgün destek verirse bunu bırakıp yeni bir samsung cihazı almazsın. O zamanda samsung kazanamaz. Bu sebepten ötürü vermiyor.
 

mcnpl4

Üye
Android OS'un ağır olması Dalvik VM'den dolayıdır. Ve samsung romları da ağır oluyor ondan takılmalar yaşıyor olabilirsiniz. AOSP 4.4 kullanıyorum ve sorun yok şu an gayet akıcı
ben de denedim ama tarayicida sayfalar kasiyodu. nedense 4.3 icin de ayni oldu duzelse kurtulacam artik 4.2'den
 

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
Ace 2 4.4 verecez dedi verse baride bide onu denesek
 
He verir bekle verir Biz S3 4.4 alacak mi diye tartisiyoruz adam Ace 2 diyo
 
Abi tekrar sa biz stock bekliyoruzda ama senin dediklerinde sorun falan varmı ? Stabil mi bide linkleri varsa atabilirmisin tteşekkür ler
Stabil sayilir su an mobildeyim pc ye gecince atarim linklerini
[/URL]
 
Mazeretim Var Asabiyim Ben Samsungu Beğenmem