ortak42
Üye
-
Konu Sahibi
-
Samsung Neden Vermiyor Başlığı Biraz tuhaf olmuş! Ama herneyse şimdi her şirket mesela apple guncelleme verdi iphone 4 e ios 7 verildi neden bir üst modele geçilsin diye ki çoğu kullanıcı 5s veyatta 5 e geçti 4 s e geçen pek fazla kullanıcı yok neden seneye onunda desteği bitecek samsung alt modellere artık maalesefki desteğini kesti alıcaksınız note 3 rahat ediceksiniz demek istiyor aslında kullanıcılara yapılan haksızlık bu ne kadar ekmek o kadar köfte Hesabı.
androidin doğasında linux tabanlı olduğu için kasıyor bu değiştirilemez note 3 denememde 1 aylık kullanımda kasmaya başladığını gordum root falan yokMalesef dediğin gibi...hiç müşterinin parası varmı düşünmüyor.note 3 ünde 1-2 yılda modasını geçirir...apple gibi tek seri çalışmıyor..s miş, note miş megaymış ve 10u geçkin orta seviye...hatta adı orta verdiği romlarla 3310 dan geç açıyor rehberi...samsungu seviyorum ama bu huyunu sevmiyorum
Android OS'un ağır olması Dalvik VM'den dolayıdır. Ve samsung romları da ağır oluyor ondan takılmalar yaşıyor olabilirsiniz. AOSP 4.4 kullanıyorum ve sorun yok şu an gayet akıcıandroidin doğasında linux tabanlı olduğu için kasıyor bu değiştirilemez note 3 denememde 1 aylık kullanımda kasmaya başladığını gordum root falan yok.
note 3 orjianal kendi romunda kasıyorAndroid OS'un ağır olması Dalvik VM'den dolayıdır. Ve samsung romları da ağır oluyor ondan takılmalar yaşıyor olabilirsiniz. AOSP 4.4 kullanıyorum ve sorun yok şu an gayet akıcı
S3 stock rom da kasıyornote 3 orjianal kendi romunda kasıyor.
HAAHAAHAAS3 stock rom da kasıyor
ben de denedim ama tarayicida sayfalar kasiyodu. nedense 4.3 icin de ayni oldu duzelse kurtulacam artik 4.2'denAndroid OS'un ağır olması Dalvik VM'den dolayıdır. Ve samsung romları da ağır oluyor ondan takılmalar yaşıyor olabilirsiniz. AOSP 4.4 kullanıyorum ve sorun yok şu an gayet akıcı
He verir bekle verirBiz S3 4.4 alacak mi diye tartisiyoruz adam Ace 2 diyo
TeamCanjica ve Maclaw Team verdi ya daha ne istiyosunAce 2 4.4 verecez dedi verse baride bide onu denesek
TeamCanjica ve Maclaw Team verdi ya daha ne istiyosun
Stabil sayilirAbi tekrar sabiz stock bekliyoruzda ama senin dediklerinde sorun falan varmı ? Stabil mi bide linkleri varsa atabilirmisin tteşekkür ler
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?