$u Anda MoraLin % Kaç ?

Feel It

Üye
99 % [ıııııııııııııı[ı]ı]
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
2gb asmışıım yaa hem de faturaya 15 gün var evdeyken internete giremicem 15 %0
 
    Konu Sahibi
Owww Biraz PahaLı GeLıcek Bi Gün Bize 5o Gelmişti Ne Azar Yemiştim Üzülme Sağlık Olsun ...

% 1o
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
ama ben aştığıma inanmıyorum... bizim sitede superonlıne var biz de onu almıştık..şikayetlerine bir baktık 1gb harcıyormuşsun 3 yazıyormuş kitlediler galiba neyse %0
 

huri$

Üye
moralim dusuk hemde cok du$uk arkadaslar sebebini buraya yazmam bilmiyorum dogrumu ama
bundan birkac ay once hacettepe ihsan dogramaci cocuk hastanesinde ankarada birkac kiz cocugu icin acil kan aradik butun sitelerde kan bankalarindan kanlar bulundu verildi fakat yeterli olmadi ve bu kiz cocuklarini kaybettik
simdi yine bir cocugumuza daha kana ihtiyac var ayni hastanede 2. katta adi ula$ ustunda$ butun ankarali arkadaslara ulasmaya cali$iyorum bu sefer diyorum lutfen bu sefer bu cocuk kurtulsun ben yurt disindayim anca herkeze duyurarak yardim edebiliyorum
bu cocugun ailesi diyarbakirdan gelmi$ler ankaraya hic tanidiklari yok ve yardima ihtiyaclari var
cok uzattim mesaji biliyorum ozur diliyorum