$ ₺ kuru

$ kuru

  • 10 ₺ ve altı

    Kullanılan: 1 11.1%
  • 15 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 20 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 10-15 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 15-20 ₺ arası

    Kullanılan: 6 66.7%
  • 20-25 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 25-30 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 30 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 30-35 ₺ arası

    Kullanılan: 1 11.1%
  • 40 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 1 11.1%

  • Kullanılan toplam oy
    9

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
konumuz $-₺ kuru idi
eeeeeeeeeee
bu sene sonu tahminlerini alalım
 
Tepkiler: 0sıfırcı

Baydırman

Moderator
Min 15
Max 40
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
minimum : 9
max : 19
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Kim gelirse gelmez düzelmez maalesef
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Şeçime Bağlı Yıl Sonu 10 15 Diyorum Max 20
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Murat Alper

Moderator
Uçuyoruzzzzz
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
Kuru kuru fasulye
 
Tepkiler: Murat Alper ve Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yıl sonu dolar kuru 19.99₺ nin altında olacak. Ekonomi çok iyiye doğru gidiyor
Şimşek, Gaye iyi bi ikili
Ülkemize dolu kadar 🌧️
dolar yağacak
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Yıl sonu dolar kuru 19.99₺ nin altında olacak. Ekonomi çok iyiye doğru gidiyor
Şimşek, Gaye iyi bi ikili
Ülkemize dolu kadar 🌧️
dolar yağacak
Doların Yeri Dolarda Bizim Yerler Genişledi Nasıl Dolacak Bilmem. Asgari Ücreti Yükseltip Eflansyonu Düşürür Gibimi Gösterecekler Ne Yapacaklar Çözemedim. Yaprak Dönercisi var Ankarada Orada Varmı Bilmem Ama Asgari Ücret Zamlandı 2 3 Güne 3 5 Tl Ekledi. Dün 67 Tl ye 80 Gram Tavuk İskerden Vardı 71 Tl Yapmışlar. Pazar Günü Yedim En Son.Sonra Pazartesi Başka Bayisine Gittim Oradada 73 Tl Olmuş Adamlar Ufak Ufak Alttan Alttan Yükseltiyor Fiyatlari. Daha Zamlı Maaşları Almadan Yerleştir
 

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
para var ama cimriyiz yimeyoz
para harcancak zaman diğil
et de beleşe geldi
komşular tanıdıklar sağolsun
 
Tepkiler: 0sıfırcı

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
şimdi neden faiz arttırımına gittiler anlamadımg itti
en baştan yanlış politika yürüttüler
%19 da sabit kalsaydı seçimden önce $ ı 10 ₺ ye bile düşürebilirlerdi şimdi de hala 20 bile olmazdı.
geçte olsa hatalarının farkına vardılar
ve yine olan halka oldu ve olmaya da devam edecek.
faizi sıfırlamak istiyosan önce borçlarını bitireceksin cari fazla verceksin
bunu finansal okuryazarlığı olmayan biri bile bilir
ABD zati gavur $ la saldırırken faizleri düşürmek o zamanlar uygun değildi.
faizler düşüyor diye sevinenlerdim fakat herkiş hata yapar önemli olan o hatadan dönmektir.
 
Tepkiler: 0sıfırcı
boşver dolarıda senin kankan bak ne diyor
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız