MoonLife01
Üye
ben olsam C6-01 alırdım (zaten alacam(!))
Karar senin.
Arkadaşim c6-01 in hafizasi 320 mb
C7-00 Hafizasi 8 gb
C7-00 Nfc var ama c6 da yok
C7-00 Daha fazla video destekeleme var...
İnnamıyorsan gir nokia coma bak

ben olsam C6-01 alırdım (zaten alacam(!))
Karar senin.



baktım video destekleme tüm s^3 lerde aynı nfc e gerek yok alırım 8gblik hafızaya gerek yok ölen 5800 hafıza kartını takarım yeter bna zaten 8 gb yi dolduramadım hiç artık küçük şirin birazzda boyutuyla kızları etkileyeck telefon budur dedim c6-01 iyi hem 200 tlde cebimde kaldı onada otg kablosu bir tanede 250lik hdd kablosuz klavye fare aldımmı tammdır
----------Eklendi @ 13:24:19 ---------- Yazıldı @ 13:22:37 ----------
aslında para olucak gidicen nokia oro alıcan ne havan olur he![]()

Arkadaşim c6-01 in hafizasi 320 mb
C7-00 Hafizasi 8 gb
C7-00 Nfc var ama c6 da yok
C7-00 Daha fazla video destekeleme var...
İnnamıyorsan gir nokia coma bak![]()
Şimdiden hayırlı olsunalıcam yha buqun saat 4gibi s^3 olucam

Telefon Hd video cektigi icin hafizan cok doluyor 8 gbi dolduramam deme![]()

320 mb hafıza içini doldurmayacaksan benim gibi gayet yeterli
NFC GEREKSİZ!!!!!
Video codec destekleri aynı neden c6-01 düşman olduğunu hala anlayamadım video dahi koydum c6-01 c7-N8 ekranından çok daha kaliteli diye
----------Eklendi @ 14:08:46 ---------- Yazıldı @ 14:06:53 ----------
Şimdiden hayırlı olsun![]()
olmadı çakarım 32lik yha
----------Eklendi @ 14:47:33 ---------- Yazıldı @ 14:47:14 ----------
saol alınca yorumları yazarım

320 mb hafıza içini doldurmayacaksan benim gibi gayet yeterli
NFC GEREKSİZ!!!!!
Video codec destekleri aynı neden c6-01 düşman olduğunu hala anlayamadım video dahi koydum c6-01 c7-N8 ekranından çok daha kaliteli diye
----------Eklendi @ 14:08:46 ---------- Yazıldı @ 14:06:53 ----------
Şimdiden hayırlı olsun![]()

Gereksiz.Kardeşim nfc gereksiz diyorsunda kullandınmıki nereden biliyorsun![]()




hayırlı olsun güle güle kullanın..beyler c6-01 imi aldım minicik süper yha taktım 5800 ın hafıza kartınu rahmetliden kalanı ses çıkısı 5800 kadr olmasada kulaklık sesi tabiki beat audio monsterle dehşet yha hemn hd oyun oynadım nfs yi dedim bn 5800 ile işkence çekiyormusum yaşasun s^3
ve telefon çok hızlı geldi foto çekimi gecede gündüzde süper videoda ole makro foto çekem dedim 15cmden sonrası bulanık ama minicik süper telefon yha
----------Eklendi @ 19:34:48 ---------- Yazıldı @ 19:33:22 ----------
aşık oldum yha çoook tatlı ablam direk bb 9800 ile deqişelim dedi dedim 2 gün kullanam çözem telefonu sonra veririm ona
----------Eklendi @ 19:35:53 ---------- Yazıldı @ 19:34:48 ----------
çook tatlı telefon yha![]()
bende alıcam ama nokia 500 i bekliyorum işlemci hızı çok hızlı
beyler c6-01 imi aldım minicik süper yha taktım 5800 ın hafıza kartınu rahmetliden kalanı ses çıkısı 5800 kadr olmasada kulaklık sesi tabiki beat audio monsterle dehşet yha hemn hd oyun oynadım nfs yi dedim bn 5800 ile işkence çekiyormusum yaşasun s^3
ve telefon çok hızlı geldi foto çekimi gecede gündüzde süper videoda ole makro foto çekem dedim 15cmden sonrası bulanık ama minicik süper telefon yha
----------Eklendi @ 19:34:48 ---------- Yazıldı @ 19:33:22 ----------
aşık oldum yha çoook tatlı ablam direk bb 9800 ile deqişelim dedi dedim 2 gün kullanam çözem telefonu sonra veririm ona
----------Eklendi @ 19:35:53 ---------- Yazıldı @ 19:34:48 ----------
çook tatlı telefon yha![]()





