sevgili forum arkilerim 800tlye alınacak telefonlar nelerdir yazarsanız çok makbule gecer her türlü işletim sistemi dahil



c6-01
8 mp kamera (af yok)
Broadcomm2727 GPU ile Hd oyun
720 hd video kaydı
bende bu c6-01 den eylülün sonlarında almayı düşünüyorum ve hatta c7 den daha iyi.
c7 ekran 3.5" Amoled Gorilla Glass
C6-01 3.2" Amoled + CBD Gorilla Glass
yani sırf ekran boyutundan dolayı 150 tl daha eextradan vermezdim ben
ama sen gene Symbian al yakında belle geldiğinde Symbian yavaş yavaş tekrar yükselmeye başlayacak![]()

her türlü işte kullanırsın çivi mi çakılcak çekiç arama vur gitsin hiç bir şey olmaz
veya arabamı kayıyo hiç taş arama koy telefonu araba kaymasın
canın dokunmatikmi kullanmak istedi çıkar tuş takımını al eline bi kalem tuşlara öyle bas
denize telefonla gir bi havan olur arkadaşını ararsın yüzüyom yüzerken seni aradım diye
şimdiden güle güle kullan ( bendemi değiştirsem ne yapsam ) 
Kardeşim yanlışın var c6-01 de Hd Video cekimi yok.
Sybian anna pr 2.0 ile C7 e nfc teknolojisi gelcek yani alicaksan C7 al Derim...![]()

bende varım 5800 lı tahmini bir seneoptimus black.vay be 5800 kullanıcıları yavaştan androide geçiyor yakında bir ben kalacam 5800 lı![]()
Hahhahahaha sesli güldüm3310 al derimher türlü işte kullanırsın çivi mi çakılcak çekiç arama vur gitsin hiç bir şey olmaz
veya arabamı kayıyo hiç taş arama koy telefonu araba kaymasın
canın dokunmatikmi kullanmak istedi çıkar tuş takımını al eline bi kalem tuşlara öyle bas
denize telefonla gir bi havan olur arkadaşını ararsın yüzüyom yüzerken seni aradım diye
şimdiden güle güle kullan ( bendemi değiştirsem ne yapsam )
![]()


bn c6-01 nfc yok die biliyodum varsa süper 
Hahhahahaha sesli güldüm![]()

biraz daha bekleyin nokia 500 cıkıcak 1ghz işlemcisi varkarar verdim c6-01 alıcam yarın bnde s^3 ailesine katılacambn c6-01 nfc yok die biliyodum varsa süper
----------Eklendi @ 01:34:03 ---------- Yazıldı @ 01:33:46 ----------
aynen![]()

işlemci diyonda biraz araştırma yaptım c6-01 daha iyi ondan
Samsung galaxy s'i tavsiye ederim bir 5800 kullanıcısı olarak,symbıanlardaki işlemcilerin ağırlığından telefonun donmasından bıktım,1 ghz işlemci ile samsung galaxy s sağlam bi telefon bence,tasarım ve ekran konusunda da iddialı





iphone 1 al![]()

iphone 1 al![]()
bndedim nfc yok die zaten nfc nin bizm ülkeye gelene kadr bi 10 yıl gecer bnim için iyi bir telefon parnkalar fazla büyük deqil işte bnm için önde kamera 3g konuşma yapabilmek için usb on the go müzik oda kulaklıkla zaten kulalıklık ses kalitesi iyimiş bide beat audio monsterim var dahada iyi olucak zaten makro çekim yapmıyom ama arada çekmek işe yarıyo neyse bizde 15 cmden makro yaparız artık
zaten ram rom işlemci n8 vec7 ile aynı sıkıntı yok hdmı çıkışı olmasına gorek yok tv çıkısı kablosu var bide hdmı para vermeye gerek yok ama bluetooth klavye fare baqlayacam alır almaz 
Bak eğer parmakların büyükse C7 al
ama küçükse c6-01 al boşuna 150-200 tl vermessin
ayrıca c6-01 in ekranında CBD var N8-C7 nin ekranından daha kaliteli
----------Eklendi @ 12:31:46 ---------- Yazıldı @ 12:28:55 ----------
Yanlış okumuşum pardon c6-01 de NFC yok ama gerekte yok
karşındaki kişinin telefonu NFC desteklemedikçe bir işe yaramaz
----------Eklendi @ 12:36:49 ---------- Yazıldı @ 12:31:46 ----------
naptın birader
----------Eklendi @ 12:50:15 ---------- Yazıldı @ 12:36:49 ----------
[video=youtube;6HcZsUo_Xb0]http://www.youtube.com/watch?v=6HcZsUo_Xb0[/video]
5. saniyeye kadar izlesen yeterli CBD nasıl fark ediyor

