800tlye alınacak telefonlar nelerdir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
ben olsam C6-01 alırdım (zaten alacam(!):ehe)

Karar senin.

Arkadaşim c6-01 in hafizasi 320 mb
C7-00 Hafizasi 8 gb
C7-00 Nfc var ama c6 da yok
C7-00 Daha fazla video destekeleme var...
İnnamıyorsan gir nokia coma bak:nono:
 


SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
baktım video destekleme tüm s^3 lerde aynı nfc e gerek yok alırım 8gblik hafızaya gerek yok ölen 5800 hafıza kartını takarım yeter bna zaten 8 gb yi dolduramadım hiç artık küçük şirin birazzda boyutuyla kızları etkileyeck telefon budur dedim c6-01 iyi hem 200 tlde cebimde kaldı onada otg kablosu bir tanede 250lik hdd kablosuz klavye fare aldımmı tammdır :D

----------Eklendi @ 13:24:19 ---------- Yazıldı @ 13:22:37 ----------

aslında para olucak gidicen nokia oro alıcan ne havan olur he :D
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
baktım video destekleme tüm s^3 lerde aynı nfc e gerek yok alırım 8gblik hafızaya gerek yok ölen 5800 hafıza kartını takarım yeter bna zaten 8 gb yi dolduramadım hiç artık küçük şirin birazzda boyutuyla kızları etkileyeck telefon budur dedim c6-01 iyi hem 200 tlde cebimde kaldı onada otg kablosu bir tanede 250lik hdd kablosuz klavye fare aldımmı tammdır :D

----------Eklendi @ 13:24:19 ---------- Yazıldı @ 13:22:37 ----------

aslında para olucak gidicen nokia oro alıcan ne havan olur he :D

Telefon Hd video cektigi icin hafizan cok doluyor 8 gbi dolduramam deme :P:
 
PriZm

PriZm

Üye
Arkadaşim c6-01 in hafizasi 320 mb
C7-00 Hafizasi 8 gb
C7-00 Nfc var ama c6 da yok
C7-00 Daha fazla video destekeleme var...
İnnamıyorsan gir nokia coma bak:nono:

320 mb hafıza içini doldurmayacaksan benim gibi gayet yeterli
NFC GEREKSİZ!!!!!
Video codec destekleri aynı neden c6-01 düşman olduğunu hala anlayamadım video dahi koydum c6-01 c7-N8 ekranından çok daha kaliteli diye

----------Eklendi @ 14:08:46 ---------- Yazıldı @ 14:06:53 ----------

alıcam yha buqun saat 4gibi s^3 olucam
Şimdiden hayırlı olsun:)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Hd video cektigi icin hafizan cok doluyor 8 gbi dolduramam deme :P:

olmadı çakarım 32lik yha :D


----------Eklendi @ 14:47:33 ---------- Yazıldı @ 14:47:14 ----------

320 mb hafıza içini doldurmayacaksan benim gibi gayet yeterli
NFC GEREKSİZ!!!!!
Video codec destekleri aynı neden c6-01 düşman olduğunu hala anlayamadım video dahi koydum c6-01 c7-N8 ekranından çok daha kaliteli diye

----------Eklendi @ 14:08:46 ---------- Yazıldı @ 14:06:53 ----------


Şimdiden hayırlı olsun:)

saol alınca yorumları yazarım
 
PriZm

PriZm

Üye


olmadı çakarım 32lik yha :D


----------Eklendi @ 14:47:33 ---------- Yazıldı @ 14:47:14 ----------



saol alınca yorumları yazarım

illaki video çekerken kendi hafızasına veya hafıza kartına kaydetmene gerekyok bir otg kablosu birde 16 gb flash bellek yeterli:D
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
320 mb hafıza içini doldurmayacaksan benim gibi gayet yeterli
NFC GEREKSİZ!!!!!
Video codec destekleri aynı neden c6-01 düşman olduğunu hala anlayamadım video dahi koydum c6-01 c7-N8 ekranından çok daha kaliteli diye

----------Eklendi @ 14:08:46 ---------- Yazıldı @ 14:06:53 ----------


Şimdiden hayırlı olsun:)

Kardeşim nfc gereksiz diyorsunda kullandınmıki nereden biliyorsun:hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
Kardeşim nfc gereksiz diyorsunda kullandınmıki nereden biliyorsun:hmmm
Gereksiz.
1)Aynı teklonojiden başkalarındada olması lazım(Şuan için gördüğüm kadarıyla C7-E7 telefonlarında var)
2)Üstelik şuan kapalı duruyor.
3)hem NFC yerine Bluetooth 3.0 var daha yaygındır.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
beyler c6-01 imi aldım minicik süper yha taktım 5800 ın hafıza kartınu rahmetliden kalanı ses çıkısı 5800 kadr olmasada kulaklık sesi tabiki beat audio monsterle dehşet yha hemn hd oyun oynadım nfs yi dedim bn 5800 ile işkence çekiyormusum yaşasun s^3 :D
ve telefon çok hızlı geldi foto çekimi gecede gündüzde süper videoda ole makro foto çekem dedim 15cmden sonrası bulanık ama minicik süper telefon yha :D


----------Eklendi @ 19:34:48 ---------- Yazıldı @ 19:33:22 ----------

aşık oldum yha çoook tatlı ablam direk bb 9800 ile deqişelim dedi dedim 2 gün kullanam çözem telefonu sonra veririm ona :D

----------Eklendi @ 19:35:53 ---------- Yazıldı @ 19:34:48 ----------

çook tatlı telefon yha :D
 
futbol123

futbol123

Üye
beyler c6-01 imi aldım minicik süper yha taktım 5800 ın hafıza kartınu rahmetliden kalanı ses çıkısı 5800 kadr olmasada kulaklık sesi tabiki beat audio monsterle dehşet yha hemn hd oyun oynadım nfs yi dedim bn 5800 ile işkence çekiyormusum yaşasun s^3 :D
ve telefon çok hızlı geldi foto çekimi gecede gündüzde süper videoda ole makro foto çekem dedim 15cmden sonrası bulanık ama minicik süper telefon yha :D


----------Eklendi @ 19:34:48 ---------- Yazıldı @ 19:33:22 ----------

aşık oldum yha çoook tatlı ablam direk bb 9800 ile deqişelim dedi dedim 2 gün kullanam çözem telefonu sonra veririm ona :D

----------Eklendi @ 19:35:53 ---------- Yazıldı @ 19:34:48 ----------

çook tatlı telefon yha :D
hayırlı olsun güle güle kullanın..:oke: bende alıcam ama nokia 500 i bekliyorum işlemci hızı çok hızlı:naughty:
 
PriZm

PriZm

Üye
beyler c6-01 imi aldım minicik süper yha taktım 5800 ın hafıza kartınu rahmetliden kalanı ses çıkısı 5800 kadr olmasada kulaklık sesi tabiki beat audio monsterle dehşet yha hemn hd oyun oynadım nfs yi dedim bn 5800 ile işkence çekiyormusum yaşasun s^3 :D
ve telefon çok hızlı geldi foto çekimi gecede gündüzde süper videoda ole makro foto çekem dedim 15cmden sonrası bulanık ama minicik süper telefon yha :D


----------Eklendi @ 19:34:48 ---------- Yazıldı @ 19:33:22 ----------

aşık oldum yha çoook tatlı ablam direk bb 9800 ile deqişelim dedi dedim 2 gün kullanam çözem telefonu sonra veririm ona :D

----------Eklendi @ 19:35:53 ---------- Yazıldı @ 19:34:48 ----------

çook tatlı telefon yha :D

hayırlı olsun kardeşim:oke:

birkaç soru soracam

oynadığın hd oyunlarda kasma sorunu varmı?
Kamerası 8 mp hakkını veriyormu(yakın çekimden bahsetmiyorum)

ve birşey denemeni isteyecem:naughty:

telefon kilitli iken tuş kilidi tuşunu basılı tut bakalım ışık yanacakmı:d:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
8mpsini hakkını veriyor hemde nasıl bide bu carl zeiss lens olsa facia
oyunlarda kasma yok n8 de nasılsa oyun c6-01 dede aynı rom ram işlemci aynı çünki
aaa ışık yanıyoo :D


----------Eklendi @ 00:55:09 ---------- Yazıldı @ 00:54:04 ----------

spiderman oyanadım dedim telefonda oyun bole bişimiş yha ohh be dedim ne ole java flen hd sanki psp de oyun oynuyom :D

----------Eklendi @ 00:55:58 ---------- Yazıldı @ 00:55:09 ----------

15 cm uzaklıktan çektinmi de pek makro olmasa idare eder
 
PriZm

PriZm

Üye
gayet iyi o zaman :D başka telefonlara kafamızı kasmaya gerek yok:D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
yani:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt