800tlye alınacak telefonlar nelerdir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
benım bıldığım usb on the go var . yada c7 de vardı :hmmm
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
sevgili forum arkilerim 800tlye alınacak telefonlar nelerdir yazarsanız çok makbule gecer her türlü işletim sistemi dahil

samsung wawe(ya da wawe2)
nokia c7
samsung galaxy ace
:oke:
bence 100 lira daha bul optimus black al. :oke:
 
PriZm

PriZm

Üye
c6-01

8 mp kamera (af yok)
Broadcomm2727 GPU ile Hd oyun
720 hd video kaydı

bende bu c6-01 den eylülün sonlarında almayı düşünüyorum ve hatta c7 den daha iyi.

c7 ekran 3.5" Amoled Gorilla Glass
C6-01 3.2" Amoled + CBD Gorilla Glass

yani sırf ekran boyutundan dolayı 150 tl daha eextradan vermezdim ben

ama sen gene Symbian al yakında belle geldiğinde Symbian yavaş yavaş tekrar yükselmeye başlayacak:oke:
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
c6-01

8 mp kamera (af yok)
Broadcomm2727 GPU ile Hd oyun
720 hd video kaydı

bende bu c6-01 den eylülün sonlarında almayı düşünüyorum ve hatta c7 den daha iyi.

c7 ekran 3.5" Amoled Gorilla Glass
C6-01 3.2" Amoled + CBD Gorilla Glass

yani sırf ekran boyutundan dolayı 150 tl daha eextradan vermezdim ben

ama sen gene Symbian al yakında belle geldiğinde Symbian yavaş yavaş tekrar yükselmeye başlayacak:oke:

Kardeşim yanlışın var c6-01 de Hd Video cekimi yok.
Sybian anna pr 2.0 ile C7 e nfc teknolojisi gelcek yani alicaksan C7 al Derim...:naughty:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
lg optimus black kardeşim nova display ekranı var 4 inç ekran boyutu 1 ghz hız 5 mp kamera android 2.2 yüklü harika bi cihaz tavsiye ederim
 
coldman41

coldman41

Üye
3310 al derim:ehe her türlü işte kullanırsın çivi mi çakılcak çekiç arama vur gitsin hiç bir şey olmaz :ehe veya arabamı kayıyo hiç taş arama koy telefonu araba kaymasın :D canın dokunmatikmi kullanmak istedi çıkar tuş takımını al eline bi kalem tuşlara öyle bas :D denize telefonla gir bi havan olur arkadaşını ararsın yüzüyom yüzerken seni aradım diye :D şimdiden güle güle kullan ( bendemi değiştirsem ne yapsam ) :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Kardeşim yanlışın var c6-01 de Hd Video cekimi yok.
Sybian anna pr 2.0 ile C7 e nfc teknolojisi gelcek yani alicaksan C7 al Derim...:naughty:

Hayır kardeşim c6-01 de 720 p video çekimi var araştır.
ayrıca c6-01 dede NFC çipi mevcut:oke:
 
trecool

trecool

Üye
3310 al derim:ehe her türlü işte kullanırsın çivi mi çakılcak çekiç arama vur gitsin hiç bir şey olmaz :ehe veya arabamı kayıyo hiç taş arama koy telefonu araba kaymasın :D canın dokunmatikmi kullanmak istedi çıkar tuş takımını al eline bi kalem tuşlara öyle bas :D denize telefonla gir bi havan olur arkadaşını ararsın yüzüyom yüzerken seni aradım diye :D şimdiden güle güle kullan ( bendemi değiştirsem ne yapsam ) :ehe
Hahhahahaha sesli güldüm :D:D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
karar verdim c6-01 alıcam yarın bnde s^3 ailesine katılacam :D bn c6-01 nfc yok die biliyodum varsa süper :D

----------Eklendi @ 01:34:03 ---------- Yazıldı @ 01:33:46 ----------

Hahhahahaha sesli güldüm :D:D

aynen :oke:
 
futbol123

futbol123

Üye
karar verdim c6-01 alıcam yarın bnde s^3 ailesine katılacam :D bn c6-01 nfc yok die biliyodum varsa süper :D

----------Eklendi @ 01:34:03 ---------- Yazıldı @ 01:33:46 ----------



aynen :oke:
biraz daha bekleyin nokia 500 cıkıcak 1ghz işlemcisi var:oke:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
işlemci diyonda biraz araştırma yaptım c6-01 daha iyi ondan
 

darksıde

Üye
Samsung galaxy s'i tavsiye ederim bir 5800 kullanıcısı olarak,symbıanlardaki işlemcilerin ağırlığından telefonun donmasından bıktım,1 ghz işlemci ile samsung galaxy s sağlam bi telefon bence,tasarım ve ekran konusunda da iddialı
 
PriZm

PriZm

Üye
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim eminmisn ben baktım nette nfc den bahsetmiyo
 
fatih54102

fatih54102

Üye
iphone 1 al :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Bak eğer parmakların büyükse C7 al

ama küçükse c6-01 al boşuna 150-200 tl vermessin

ayrıca c6-01 in ekranında CBD var N8-C7 nin ekranından daha kaliteli:oke:



----------Eklendi @ 12:31:46 ---------- Yazıldı @ 12:28:55 ----------

Yanlış okumuşum pardon c6-01 de NFC yok ama gerekte yok:D

karşındaki kişinin telefonu NFC desteklemedikçe bir işe yaramaz

----------Eklendi @ 12:36:49 ---------- Yazıldı @ 12:31:46 ----------


naptın birader:ehe

----------Eklendi @ 12:50:15 ---------- Yazıldı @ 12:36:49 ----------

[video=youtube;6HcZsUo_Xb0]http://www.youtube.com/watch?v=6HcZsUo_Xb0[/video]



5. saniyeye kadar izlesen yeterli CBD nasıl fark ediyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi

iphone 3g 800 tl bişi :D bndedim nfc yok die zaten nfc nin bizm ülkeye gelene kadr bi 10 yıl gecer bnim için iyi bir telefon parnkalar fazla büyük deqil işte bnm için önde kamera 3g konuşma yapabilmek için usb on the go müzik oda kulaklıkla zaten kulalıklık ses kalitesi iyimiş bide beat audio monsterim var dahada iyi olucak zaten makro çekim yapmıyom ama arada çekmek işe yarıyo neyse bizde 15 cmden makro yaparız artık :D zaten ram rom işlemci n8 vec7 ile aynı sıkıntı yok hdmı çıkışı olmasına gorek yok tv çıkısı kablosu var bide hdmı para vermeye gerek yok ama bluetooth klavye fare baqlayacam alır almaz :D


----------Eklendi @ 12:56:57 ---------- Yazıldı @ 12:54:31 ----------

Bak eğer parmakların büyükse C7 al

ama küçükse c6-01 al boşuna 150-200 tl vermessin

ayrıca c6-01 in ekranında CBD var N8-C7 nin ekranından daha kaliteli:oke:



----------Eklendi @ 12:31:46 ---------- Yazıldı @ 12:28:55 ----------

Yanlış okumuşum pardon c6-01 de NFC yok ama gerekte yok:D

karşındaki kişinin telefonu NFC desteklemedikçe bir işe yaramaz

----------Eklendi @ 12:36:49 ---------- Yazıldı @ 12:31:46 ----------



naptın birader:ehe

----------Eklendi @ 12:50:15 ---------- Yazıldı @ 12:36:49 ----------

[video=youtube;6HcZsUo_Xb0]http://www.youtube.com/watch?v=6HcZsUo_Xb0[/video]






5. saniyeye kadar izlesen yeterli CBD nasıl fark ediyor









hakkaten ekranı daha canlı gösteriyor renkleri :D
 
PriZm

PriZm

Üye
ben olsam C6-01 alırdım (zaten alacam(!):ehe)

Karar senin.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
alıcam yha buqun saat 4gibi s^3 olucam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt