701 ses gitti yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mrgoxel

Üye
    Konu Sahibi
701 ses gitti yardım
arkadaşlar sesi yükseltmek için bi şekilde sitedeki bi ses artırıcıyı denedim(link veremiyorum aktif değimişim) buradaki işlemi yaptım
aradan 1 hayfa geçti sorun yoktu ama ahize cızırtı yapıyordu konuşurken.
hard format attım(menü+ses kıs+kamera+aç/kapa ile) açıldı bi şarkı dinlemeye başladım on saniye sonra ses gitti.
kulaklkta ses var ama hoparlorde yok.
ne yapmalıyım?

- - - Eklendi - - -

fikri olan yok mu?
orfinal fw yada cfw yüklesem düzelir mi?
 
garantiliyse garanitiye ver hoparlor gitmiş herhalde
 

mrgoxel

Üye
    Konu Sahibi
cwf yükleyip denesem garanti kapsamı dışında kalır mı?
 
flash at ama cwf ile çok alakası yoktur. garanitye vericeksen orjinal yazılım ile ver sıkıntı olmasın
 

mrgoxel

Üye
    Konu Sahibi
sanırım hoparlör patladı...
arkadaşlar benimki sanırım ses artırma dosyasından dolayı patladı siz siz olun telefonun sesini artırmayın öyle kalsın
 
Aynen kardeş. Flash atsanda bi işe yaramiycaktir. Yani seninki yazilimsal diil, donanimsal. Servise ver derimm
 

emreli01

Üye
geçmiş olsun umarım garantiye girer dostum
 

noss_bar

Emekli Yönetici
cfw lere ses yükseltme modu falan ekleniyor cfw kullanıyorsan o sıkıntı yapmış olabilir bence orjinal fw yi yükle ona göre kesin sorun çıkar ortaya bende yama kullanıyorum sıkıntı olmadı hiç hoparlör falan ilk burda gördüm iki saat geçmiş belki atmışsındır sonuç ne oldu merak ettim ona göre kaldırayım yamayı ?
 

mrgoxel

Üye
    Konu Sahibi
ses artırma yamasını 2 hafta kullandım sorun yoktu ama işte hoparlörü çok zorlamış ki dün hoparlör gitti.
orjinal fw kullanıyordum daha cfw hiç denemedim 701 e
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...