701 kullananlar platformu

NOKİA 701'İN SİZDE BIRAKTIĞI EN BÜYÜK ETKİ NEDİR?

  • MÜKEMMEL BİRŞEY BU

    Kullanılan: 76 43.9%
  • İHTİYACIMI KARŞILIYOR

    Kullanılan: 68 39.3%
  • KEŞKE BAŞKA BİR CİHAZ ALSAYDIM

    Kullanılan: 15 8.7%
  • TAMAMEN HAYAL KIRIKLIĞI

    Kullanılan: 22 12.7%

  • Kullanılan toplam oy
    173
selamlar qt destekli uygulamaları yüklerken hata alıyorum neden acaba telefonumda qt de yüklü
 

efeler12

Üye
Çok mu 3g kullanıyorsun acaba çünkü benim 2 gün gidiyor rahat
 

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yeni güncellme mi var bana mı öyle geldi
 

andreoni

Üye
Güncelleme bilgisayardaki ovi suit e geldi. Cihazda yok..
 

andreoni

Üye
Valla ne güncellemesi bilmiyorum. 2-3 gün önce telefonu bağladığımda ovi çalıştı ve güncelleme uyarısı verdi yaptım bende. Bilgisayardaki suit ama telefondaki değil.

Dün akşam da cihazda güncelleme var mı diye baktım CNN International gelmiş.
 
evt yeni ufak güncellemeleri var sistem güncellemesi yok şuan
 

melgu

Üye
merhaba arkadaşlar. telefona ugulama yüklerken nereye yüklemek istediğimi sormadan direk depo hafızaya yüklüyor. ben uygulamaları sonradan aldığım hafıza kartına yüklemek istiyorum. nasıl yapabilirim?
 
markette alttaki kafa resmine basip yukleme tercihlerinden ayar yapabilirsin
 

asigsasi

Üye
merhaba arkadaşlar. telefona ugulama yüklerken nereye yüklemek istediğimi sormadan direk depo hafızaya yüklüyor. ben uygulamaları sonradan aldığım hafıza kartına yüklemek istiyorum. nasıl yapabilirim?

yükleme dosyaları hafıza kartında dursun fakat uygulamayı yüklerken depo hafızası daha güvenlidir
 

melgu

Üye
Teşekkürler....
 

ugur7

Üye
Telefonu bu hafta alıyorum epey bi araştırdım çok heyecanlandım şimdi
 
5800 gibi ikide bir hafıza dolu diyerek ram sıkıntısı yaşatmıyorsa tamamdır bide facebook un bilgisayar sitesine girebilirse süper olmuş demektir
 

asigsasi

Üye
5800 gibi ikide bir hafıza dolu diyerek ram sıkıntısı yaşatmıyorsa tamamdır bide facebook un bilgisayar sitesine girebilirse süper olmuş demektir

ben alalı 4ay oldu ve bir ton uygulama hd oyun yüklü ve bir kere hafıza dolu uyarısı yapmadı
 

ugur7

Üye
@aliosman ben internette gördüm tarayıcısı fp1 güncellemesiyle mükemmel oluyor ben korktuğum (internette çok fazla dolanan biri olarak) inş şarjı iyi gider.Bu hafta alıyorum hadi hayırlısı...Renk konusunda kararsızım ama siyah daha bi ağır duruyor sanki .