kardeş sen fs callerin sondan bir önceki versiyonunu kur ama telefonunda dosya yöneticisi varsa fexplorer veya fileman vs. kullanacaksın yapman gereken fs caller programının kalsörünü açacaksın içinde 2 tane dosya olacak sis olanı tele kur app yazanıda dosya yöneticisi yardımıyla c/system/fscallerin içine yapıştıracaksın bir nevi ***** yapıcaksın yani....