6630 son versiyon yüklemek


lawyer

Üye
    Konu Sahibi
yavww arkideşler belki bilenlere saçma gelebilir
elime ikinci el bi 6630 geldi telefon çok temiz ben bunun ram drive kapasitesini nasıl öğrenebilirim ayrıca bu telefona 6630 un en son versiyonunu nerden temin edebilirim ve telefona nasıl yükleyebilirim
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Son Versiyon olan 4.03.40 yükletmek için , Nokia Servis'e götürmeniz veya güvendiğiniz telefonculara götürmeniz gerekli.
 

lawyer

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by Gokhan43@Sep 22 2005, 04:36 PM
Son Versiyon olan 4.03.40 yükletmek için , Nokia Servis'e götürmeniz veya güvendiğiniz telefonculara götürmeniz gerekli.
[snapbackpback]​
peki ram drive ını nasıl öğrenebilirim
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Fexplorer gibi Dosya Yönetici Programlar , bu dediğniiz bilgileri vermesi lazım.
 

ysn_dnt

Üye
benım 5.03 daha yuksegı burda yok mu herkes yuklemıs netten bı lınk warsA yonlendırıwer bea kardesım yaaa
 

Thales

Üye
peki ram drive ını nasıl öğrenebilirim



Elimde HandyTaskman Adlı bi program var. umarım işini Görür....



****** numarası içindedir
 

fatih_123

Üye
kardeş hiçbir şey yapmadan nokiadan güncelleme paketini indir kur pc suitenin son versiyonunda tel yaz. güncelle diye bir yer var tel. bilgisayara usb ile bağla yönergeleri izle versiyon 6.03.03 iken 6.03.40 oluyor. telde hiçbirşey kalmaz ona göre rehberi mesajları yedekle
 

admini

Üye
6630 için ses yükseltme şifresi varmı
 

cazzofla

Üye
abi bdende 6630 var eski sürümde kendi kendine reset atyordu bende cd s,vardı onu kurdum pc ye şimdi yeni sürümü yükledim daha hızlı oldu hiç kapanmıyorr
 
chileksh_17

chileksh_17

Üye
bu versiyon olayı nedir anlamadım? versiyonu yükseltince ne oluyo?
 

G4Z4

Üye
Kankalar paylaşım için sağolun şöyle bildğiniz bir program varmı kendi pc'im den tel'e version yükletebileceğim ?
 

naay

Üye
telefonunun hızı ve bazı ayarları hızlanıyor ve yenileniyor
 
generalhd

generalhd

Üye
Beyler Ben yaptım gayette memnunum telefonculara eyvallah demiyorum.Şimdi Anlatayım.Öncelikle 6630 data kablosu gerek bunu alın.Daha sonra internet bağlantısı ve bir kaç program gerekli.(Bu programlar diğer forum sitelerinde paylaşılmış durumda.)Nokia'nın kendi sitesinden NokiaSoftwareUpdater'ı indirin kurun.Daha sonra dil peketini değiştirmek için NSS programına ihtiyacınız var.
1-Telefonu bağlayın sürücüleri yüklesin
2-Nokia'nın sitesinden indirdiğiniz programı açın telefonu yeni versiyonu bulsun yeni yazılımı yükleyin
3-NSS yi açın "Scan for new device" kısmına tıklayın(büyüteç ikonu)
4-"Phone info"ya tıklayın daha sonra "Scan"a tıklayın telefonunuz hakkında bir şeyler çıkacak sagda read var ona tıklayın
5-şimdi "phone info"nun sağ tarafındaki "product code" bölümüne 0518135 veya 0518160 yazın aktifleştirin sonra "write"a tıklayın
şimdi telefonunuzun ürün kodu değişti
6-Tekrar Nokia Software Update(nokia nın sitesinden indirdiğiniz) programını açın ve telefonunuzu güncelleyin
işlem sonunda telefonunuz güncelleşmiştir.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Nokia sitesinde büyün bilgiler mevcut.
 
snacker

snacker

Üye
tesekkurler...
 

abaliserhat

Üye
arkadaşlar ben bunun cozumunu biliyorum ben kendi 6630 umu yukselttım benim şimdi 6,03,40 29-09-06 rm 1 nokia 6630 ben istediğim telin versiyonunu yukluye biliyorum
 

olmezali1987

Üye
kısacası daha ii demek
 
nbp75

nbp75

Üye
Telefonun bazı açıkları kapanıyor :oke:
 
kaan2222

kaan2222

Üye
örneğin 1gb hafıza kartı taktığınızda telefona kendine reset atabilir çoğunlukla ancak ben versiyonunu yeniledim telefonumun ve denedim telefonumda şu an 2 gb lık hafıza kartı var telefon değil kasmak uçuyo resmen 512 lik hafıza kartı gibi:kop:
 
bugra_selduz

bugra_selduz

Üye
21 mb ram war genelde en fazla maximum 8 mb ye cıkar
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt