Telefon Tavsiyesi 6630 mu 6600 mı acil tavsiye

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

myth_hero

Üye
    Konu Sahibi
6630 mu 6600 mı acil tavsiye
Ben yeni bir telefon almak istiyorum
benim favorim her zaman 6600 aldu ama 512 mb veya 1gb hafıza kartı takınca menüde dolaşma ve galeri çok kasıryormus yani yavaşmış

ben şuan 6630 aldım 2 buçuk hafta oluyor ama çok şeylar okudum kararsızlığa düştüm ne tavsiye edersiniz ve neden tavsiye edersiniz

acil yardım ederseniz sevinirim
 
  • Beğen
Tepkiler: ramazanı şerif


ycg35

ycg35

Üye
sanırım 2. el aldım ama 6630 dan vazgeçme kamerasıda güzel 6600 a göre :oke:
 

yasar2406

Üye
6630 daha iyi
 

timurlenk_55

Üye
6630 bence daha iyi kamera ve ses olarak güsel bi telefon ama ikinci el telefon almanı tavsiye etmem
 
aLone

aLone

Üye
tabiki 6630 valla sala pişman olmadım aldığıma halada memnunum şuan n70le bile deişmem
 
pervert-36

pervert-36

Üye
kedeş doğru bir seçim 6630 bendede var.bu telin kamerası daha kaliteli ekranı daha kaliteli ve parlak rami fazla mp3 açabiliyor proğramsız 6600 da ise böyle değil illaki proğram yükle .birçok ses formatını çalıyor daha ne olsun







Fiyatlar--Genel ÖzelliklerAğırlık127 Gr125 GrGenişlik60 mm58 mmYükseklik110 mm108 mmKalınlık21 mm23 mmŞebeke frekansıGSM900 - GSM1800 - GSM1900GSM900 - GSM1800 - GSM1900TitreşimHandsfreeKızılötesi BluetoothSesle aramaSes kaydıPil TipiLi-IonLi-IonBekleme süresi264 saat240 saatKonuşma süresi6 saat4 saat3G RenklerGümüşParlak GümüşUçuş modu Bluetooth versiyon2.01.2USB Desteği Ekran ÖzellikleriRenkli EkranRenk Sayısı6553665536Ekran Çözünürlüğü176 x 208 px176 x 208 pxHafıza ÖzellikleriTelefon Hafızası10 MB6 MBHarici Hafıza YuvasıHarici Hafıza Kartı Boyutu64 MB32 MBHarici Hafıza Kartı TipiMMCMMCMaksimum Hafıza Kartı Boyutu1 GB Internet ÖzellikleriWapWap versiyonuWAP 2.0WAP 2.0GprsGprs slot4+1/3+23+1/2+2Gprs class106XHTML TarayıcıHTML tarayıcı UMTS E-posta okuyucuEdge Ekstra internet özellikleriE-posta eklentileri için dosya gösterici Css, Javascript destekli gelişmiş web taracıyısı Anında mesajlaşma Multimedya ÖzellikleriPolifonik melodilerMmsEkran koruyucuJava desteğiMp3 çalarDahili kameraVideo ÇekebilmeVideo OynatabilmeOynatabildiği dosyalarMP3, MP4, AAC, MPEG-4, RealMedia, H.263, AMR, 3GPAMR, 3GPKamera ÖzellikleriÇözünürlük1.3 MP640 x 480Dijital Zoom6X2XEkstra kamera özellikleriKısa aralıklarla arka arkaya 6 kare fotoğraf çekimi, Zamanlı otomatik fotoğraf çekimiSesli video çekimiVideo dijital zoom6X Yazılım ÖzellikleriKullanıcı profilleriHesap makinesiTakvimSenkronizasyonİşletim sistemiSymbianSymbianİşletim Sistemi versiyonSymbian 8.0Symbian 7.0Tema desteğiJava OyunlarEkstra UygulamalarResim ve Video düzenleme programı AksesuarlarŞarj AletiData Kablosu Taşıma KayışıStereo Kulaklık Hafıza kartı adaptörü
Yaptığınız
 
canturgay

canturgay

Üye
kedeş doğru bir seçim 6630 bendede var.bu telin kamerası daha kaliteli ekranı daha kaliteli ve parlak rami fazla mp3 açabiliyor proğramsız 6600 da ise böyle değil illaki proğram yükle .birçok ses formatını çalıyor daha ne olsun
arkadaşa katılıyorumm..
6600 alma.bu saatten sonra
pişman olursunn:oke:
 

FoRcNoP

Üye
3 yıL önce bi 6630 aLdım 3 yıl oncesine kadar yılda 3 tel değiştiren biriydim ama 6630 dan wazgecmem artık:) Cok sağlam teL tawsiye ederim her turlu n-gage oyunlarını flan da oynuyorum 6630 u değişebileceim teK teL n95:D:D
 
haytaefendi

haytaefendi

Üye
ben ilkte 6600 aldım beğenmedim fazıayı çok arttırınca kasıo hemkamerası da kötü 2-3 ay önce 6630 aldım 2 gb hafıza kart takıyorum hiç bir sorun yok,,,,
6630 derim
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
6630 al bence 6600 modası coktan gectı.
 

myth_hero

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim
Bende Şuan Memnunum doğru seçim yapmışım tekrar teşekkür ederim
Merak ettiğim diğer bir şey ise 6630'larda kızılötesi oluyormu ben baya kurcaladım bulamadım acaba ayrı bir program mı yüklemek gerekiyor
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bende eskiden 6630 kullandım ve cok memnundum tavsiye ederim
 
ortioktay

ortioktay

Üye
bence ikisiniide alma:D
 
arslansem

arslansem

Üye
6600 diyen yok mu be?:)
 
aLone

aLone

Üye
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim
Bende Şuan Memnunum doğru seçim yapmışım tekrar teşekkür ederim
Merak ettiğim diğer bir şey ise 6630'larda kızılötesi oluyormu ben baya kurcaladım bulamadım acaba ayrı bir program mı yüklemek gerekiyor


hyr yokda ztn kızıl ötesine ihtiyaç olmuyo programıda yok sanırsam
 
mrat_52

mrat_52

Üye
ben 6600 kullanıyom bı sorun olcanı sanmıyom...ama 6630 daha ıyıde olabılır ...
 

dj tosun

Üye
bence 6630 çünkü daha üs model kullandım ikisinide
 
kzzzz

kzzzz

Üye
kardeş bence 6600 al 6630 program attım power mp3ü sesi daha az ses için 6600 alll bende 6630 vardı biliyorum ama bozul şuan 6600 var tabiii en iyisi sen bilirsin
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
6630 tek geçer
 
duo

duo

Üye
6630 al kardeş bende şu an 6600 var aldığım güne lanet olsuuuuuuuun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt