colibri
Üye
6300 Yeni sürümün avanyajı...
Selam arkadaşlar geçen hafta 6300'ımın kılaklık girişi bozulduğu için teknik servise vermiştim, aldıktan sonra versiyonu en son sürüme taşıdıklarını gördüm.(*#000# den) Seste fark edilier derecede artış oldu. Neredeyse 2 kat daha fazla, ekolayzrdan olmuş olabilir demeyin, her zaman en yüksek ayarda dinliyodum. sizce sürümün bir etkisi olabilirmi yani yazılımsal olarak ses artabilir mi?...
