TRANSGRESSOR
Üye
6300 sorun var yardım ediiinnn !!!
benim bi 6300 var... telefon çok güzel canavar gibiydi.. ama bir iki gündürlü telefonu kapatamıyorum... kapatma tuşuna basıyorum hiç kapanmıyo.. normalde kapatınca hafiften titrerdi... şimdi kapatıyom titriyo ama ekran olduğu gibi duruyo ve kapanmıyo.... bi yardım edin...bu telefonun neyi var... bu arada yazılım yükseltme dışında önerisi olan varsa yazsın...temayı , duvar kağıdını herşeyi değiştirdim gine düzelmedi bi yardım edin yoldaşlar.....

