Allah rızası için yardım :(

  • 10 Eylül 2013
  • 515 Okunma
  • 6 Cevap

  1. Arkadaşlar okul açılıyor nolur yardım edin halledeyim açılmadan bugün :(

    bakın hemen konuya geciyim

    benim orjinal galaxy değil

    samsung galaxy s3 replika ben buna root atmak istiyorum yani versiyonu 4.2.2 cıkartmak istiyorum normalde 4.1.9 dosyaları odini felan indirdim tek yapamadığım şey download moduna alamıyorum dedikleri gibi basıyorum ilk ses kısma sonra ortadaki tuş sonra kapatıp açma tuşuna aynı anda ama olmuyo gelmiyor download yeri kapatınca bi fiş üstünde ünlem işaretli bişe geliyor sadece kapalıyken adam açıkken yapıyor ama yardım edin lütfen direk telefona atıp setupla işletemezmiyim :(

    acil yarıdm.

    birde yükseltme amacım ne biliyormusunuz herşey bozuldu birden sanırım güncelleme sorunu var

    ne wifi buluyor nede evde şebeke cekiyo anca dışarı cıkıcan önceden böyle degildi
    bloetooth bozuk mesela :( yardım
     


    Yazan: emirxlo
  2. İki konu açma lütfen... Fabrika ayarlarına sıfırla demiştim denedinmi
     
  3. Telefonu sıfırla düzelir
     
  4. Arkadaş iki konu açmış ikisinede aynı şeyi dedim sende dedin görmüyo galiba
     
  5. bilmem :)
     
  6. gördüm denedim fabrika ayarlarını aynı wifiyi denedim normalde birsürü wifi var yakında ama bağlanmıyor önceden bağlanıyordu hiç bulamıyor wifi nede şebeke cekiyor anca balkona cıkıyon :( root denedim 4.2.2 kurmayı ondada download modu gelmiyor lütfen yardım
    ---
    malesef olmuyor aynı :/
    ---
    yardımmmmmmmmmmmm :(
     
  7. Kardes ilk basta teli pc ye baglama teli kapat ve sirasiyla acma tusu+orta tus ve ses kisma tusuna basili tut secenekler varsa bir kezde ses acma tusuna bas
    ---
    Kardes ilk basta teli pc ye baglama teli kapat ve sirasiyla acma tusu+orta tus ve ses kisma tusuna basili tut secenekler varsa bir kezde ses acma tusuna bas
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 01:07