:: 6300 şarz sorunu ::

    Konu Sahibi
:: 6300 şarz sorunu ::
arkadaşlar 6300 da şarz sorunu birtek ben mi cekiyorum yoksa herkezde aynı dert varmı
bi yolu yokmu bu sorunu gidermenin yaaa
 
Tepkiler: celilcemre
aynı sorun bende de var. neden bu kadar az gidiyor bu telefonun şarjı
 
bende de 6288 war benm de sarj çoq az gidio
 

nur-ka

Üye
bendede war eğer radio veya üzik dinlemediysem 2-3 gün gidiyor.ama ben müziksiz uyyamadığım için..uyurken illa radyo açarım öyle uyya kalırım..we sabaha kadr öyle kalır...hergün mutlaka şarj ederim...
 

ENVER_58

Üye
EVEEEET ŞARJI RESMEN İÇİYOR HER SAAT ŞARZDA BENİM TEL
 
    Konu Sahibi
arkdaşlar herkezde aynı problem var galiba ma bi cözüm yolu yok galiba.Ben bu bataryalarla oynadıkalrını duymuştum elektronikcilerin ama nasıl ne şkilde onu bilmiyorum.bilen varsa lüten yazabilirmi
 

MEWAN73

Üye
babacanlar birincisi benim bildiğim çift kart kullanan varsa çift kartı iptal etsin çünkü acayip batary tüketir, ikincisinde benimkisi sıfır batary genede zar zor bir gün dayanıyor. oda hiçbir uygulama kullanmadığım halde....
 
arkadaşlar 6300 tlfnun şarjdan çektikten sonra hemen kullanmayın!!!
çünkü batarya kendine gelmeyince az gidiyor.....

ilginiz için teşekkürler....
 
kardeş bataryanın özelliğindendir 3310 da neden bir gün değilde 10 gün gidiyor bayarya işi
 
wala benm de öle birde çok geç şarj oluyo 3 saat te en aşağı
 
Ya güzel telefon da işte bu kötü huyu var. Şarzı az gittiği gibi üstelik şarz göstergesi de yanıltıyor insanı. kullanıyorum öğlene kadar tek diş eksiliyor ama sonraki birkaç saat içinde son dişe kadar düşüyor. Ya şarzı bişekilde hallederiz şarza filan takarız da bu ram sorununu napıcaz. ben bu telefonun ramını yükseltmek istiyorum. bunun bir yolunu bilen varmı?
 

nur-ka

Üye
telefon çok güzel bataryadada bu cazibeye dayanamıyor
 
arkadaşlar en iyisi 2 tane kullanın batarya benim iki tane var akşam ikisinide dolduruyom sabahtan akşama kadar müzik kamera oynuyorum hiç durmadan akşama kadar yetiyorrrrr.yedek batarya alırken orjinal olmasına dikkat edin. tavsiyem teşekkürler
 

yusuf904

Üye
Kapağının Titanyum Olmasından Olabilir Bende Kullanyorum Böle Düşünüorum :d
 

TheSims

Üye
Az oyun oynayın kardeşler
 
bendede ayn sizin sorunlar gibi sorun var akşam 9 da şarja taktım sabah 9 ta şarjdan çektim çekerken şu ekrandaki dolan yer 1 çizgi oluyor ve bataryası telefonda uygulama oyun kamera radyo müzik gibi şeyler açarsam bir gün ama hiç bir şey yazpmazsan 2-3 gün gidiyo neden acaba

--------------- Ekleme ---------------

Kapağının Titanyum Olmasından Olabilir Bende Kullanyorum Böle Düşünüorum :d

olabilir
 

sphynx33

Üye
Bataryanın amperi düşük yani depolayabildiği elektrik miktarı ayrıca 16m. renk ekranı ve multimedya özellikleri sömürüyor resmen. herhangi bir çözümü yok. Sadece ayarlarda uyku modunu aktif edebilirsiniz belki faydası olabilir ayrıca ram problemi olan arkadaş al 1GB kart 15YTL istersen 2 tane al doldur doldur kullan. ortalama 3gün gidiyor batarya. Nokianın eksiksiz telefonun yok N81 den başka. ayrıca telefonun çok ince olması da küçük batarya kullanımını gerektiriyor. Bu sebeple bu gülünde dikeni bu galiba.
Kalın sağlıcakla
 
6300 Şarz Sorununda ki En Büyük Nedenlerden Biri Ekranın 16.7 Milyon renge sahip olması ewt
en önemli sorun bu telfon gzl ama şarzsızda olmuyor ve bu arada İLK ŞARJ ÇOK ÖNEMLİ !!! Uuntmayın ...
 
ilk şarj bana 19 saat dediler 16 saat doldurdum şimdi 2-3 gün gidiyor

--------------- Ekleme ---------------

benim arkadaş 6300 almış şarjı kaç gün gidiyor diye sordum 1 hafta dedi

en kısa zamanda nasıl 1 hafta gittiğini öğrenip burada paylaşacağım
 
cep telefonu oyun oynamak icinmiki konuşmak icin bidiğim kadarıyla